ak blog
2026年6月23日 星期二
2026年6月22日 星期一
雜糧
天氣熱想不到煮什麼餸 ,
快快手煮些簡單雜糧 ,
木瓜桃膠鮮蓮子元肉糖水
夏天紅肉木瓜甜又超抵 ,
但要買一份三個$ 22 好大個 ,
夏天蔬菜少食木瓜好了 !
烚毛豆
新鮮毛豆當造又係好抵 , 一大袋 $ 10 ,
加少許鹽清水烚熟 ,
今餐吃少許其他去豆莢放冰箱 .
叉燒杏鮑菇撈麵
柚子蜜雞翼 .
最近返Blog 出了問題 ,總是要入好多次才成功 ,
而且愈來愈次數多 .
2026年6月20日 星期六
LEGO 展銷會
都會退去粽葉剪開幾段才蒸 ,
方便粽心快點熱 , 今次也用此方法 ,
去除粽葉裡面食材好散 , 沒有繼續剪就這狀態蒸 .
上面醬油鮮肉鹹蛋黃粽 ( 鹹 )
下面是白米桂花豆沙粽 ( 甜 )
家長和小朋友一齊砌 LEGO
蒸過的鹹粽塌下來 ,
像普通偏鹹的有味飯 ,
食材除了鹹蛋黃近硬的部份和一件炆腍滷肉 ,
飯加了好多深色醬油 , 又好油膩 !
番蒸甜粽濃濃桂花香味 ,
飯比較似廣東粽一樣綿 , 豆沙微甜幾好食 .
....................
世界杯開纙了 !
沙田連城廣場LEGO 展銷會 ,
也有相關世界杯的展品 .
配合世界杯廣場佈置和極大的電視 ,
讓愛看足球的朋友一齊睇波 .
時間尚早睇波的人唔太多 .
...........................................
我們先搵地方吃晚飯 ,
商場人流超多 , 食肆大都要等位搵食艱難 ,
行遍幾層樓最終到台式 " 遇見小麵 "
點了2 客套餐和一客湯抄手 ,
味道也不錯 !
2026年6月19日 星期五
" 倫敦酒樓 "懷舊蝦籽柚皮
好友聚會唔齊 12 位 ,
衹有 8 位唔食圍餐了 ,
轉到旺角 " 倫敦酒樓 " 吃飯 ,
酒樓位處遊客區 , 街上人流多超熱鬧 !
還有兩天便是端午節 , 入座大概 7 成 ,
這裡有夜茶服務 .
以往接近節日酒樓通常都有另一個菜牌 ,
但這間菜牌仍跟平時一樣 .
點了3 款懷舊菜 ,
這3 款菜在我印象裡的制作好似有點距離 .
人均 $ 150 .
時菜班塊 咕嚕肉
蘿蔔炆牛腩
牛腩腍度適中味道不錯 ,
蘿蔔雖然已過造但品質尚可 .
懷舊菜 : 蝦籽柚皮
N年沒有吃過了 !
賣相不錯大概是專為吸引遊客而設 .
柚皮較實沒有柚皮味 ,
印象中以前制作的柚皮鬆軟夾著少許柚皮味的 ,
蝦籽太多粗糙沒有鮮味 .
香芒牛肉 牛肉片腍滑切得細細件味道可以 ,
2026年6月16日 星期二
2026年6月15日 星期一
" 咖吔 " 檳城街頭排骨山
上次食海南雞飯 , 今次試燒雞 .
燒雞熱辣辣送來好香 ,
皮微脆雞肉醃得入味唔嚡好食 ,
伴碟除車厘茄青瓜片還有炸花生和魚干仔好脆 .
相公至愛味道如一肉多好滑 , 汁微酸好味 .
上海姥姥粽子正做減價 .
單買 : 上海醬油鮮肉鹹蛋黃棕 $ 49 原價 $ 88
買孖寶套裝較平少許 $83原價 $ 158
兩款粽都好迷你非常細隻 .
2026年6月14日 星期日
" 莆田 "做節
轉眼端午節快到了 !
每次做節都和姪女婿一家三口一齊吃飯 ,
原則上姪女婿和姪女差不多每個月都出國自駕遊 ,
或到國內旅行 ,
所以做節要和他們夾日子 !
通常都會提早 .
今次到荃灣廣場" 莆田 " 吃晚飯 ,
前排我和相公到過元朗形點 " 莆田 "
我倆唔熟識閩菜 , 點的餸菜唔太啱口味 ,
今次侄女婿點菜 ,
點一些閩菜小巧功夫餸 ( 每款份量唔多 )
茶位 $ 18 ( 菊花茶 )
涼菜 : 白切羊肉 $ 158 羊肉附有小量羊膏微甘沒有羶味 ,
味較淡要蘸油食 .
做法極像京菜的肴肉 ,
細細粒雲吞饀料好似不是豬肉 ,
但食唔出是什麼材料味道可以 ,
湯底是紫菜和蝦皮 .
鐵鍋墊蛋皮
沒貼近辣椒的花蛤唔辣好鮮味 ,
上回我和相公在元朗形點
" 莆田 "食過蒜蓉蒸蟶子細隻超多沙 ,
今次用鹽焗好味得來又沒有沙 .
鹽焗黃花魚 ,
訂閱:
文章 (Atom)



















































