2011年11月30日 星期三

美心酒樓吃晚飯

今晚諗住到美心酒樓吃晚飯 , 
我們先到 62  家中坐下才一齊去 , 時間差不多要準備出去 , 
看見 62 很自然地拿着手扙 , 我突然問 62 你重係要靠手扙呀 !
呵 ! 62 竟然很有信心地答我  " 唔用都得 "
我再問 62 真係有信心 ?  62  用堅定的口吻答 : 係 .
真係一個好消息 , 62 跌到受傷到現在差不多三個月 ,
每次出街他都要楂手扙 , 現在不需要用 , 他真正好番哂了 !



毛豆烤夫
每逢出外吃飯所有前菜都係我食哂 ,
唔係我鍾意食 , 而係他們兩人都唔食 ,
我本着食得唔好嘥的心裡 , 把它們全部消滅 . 




例湯
紅羅白、豬展、粟米、栗子、南北杏煲雞 .
味道很濃飲後沒有口渴 .



相公的至愛古法炮制羊腩煲 
食材 : 支竹、馬蹄、筍尖、生菜、冬菇等味道稍鹹 .


蝦仁炒蛋
62 的至愛 , 炒得一般很多油 ,
他們兩仔爺都話啲蝦好爽 , 但冇乜蝦0既鮮味 .


跟羊腩煲的生菜
 
 
 
隔水蒸荷香走地雞
這味雞得過鹹和辣 , 其他就食唔出乜嘢味 .
 



沒有留言:

張貼留言