2017年9月24日 星期日

潮庭家聚

最近曾到沙田新城市廣場的潮庭吃晚飯 , 
該次我們一家人六大一小童 , 
叫了一份四人套餐外再加幾款餸菜拆扣後$1553 ,
價錢頗為相宜 , 食物味道嘛嘛 . 

 前菜兩碟$40 
花生青瓜鹹菜木耳烤夫微微辣很好吃 .
潮式滷水四式拼盆
滷水鵝 , 墨魚片 , 蛋 , 豆腐和豬腩肉片 , 
除了豆腐其餘每款食物都係四件 , 味道一般 . 
高湯焗加拿大龍蝦一隻
龍蝦殼很多 , 肉和伊麵都很少而且冇咩味 , 嘛嘛 !
瑤柱花膠螺頭燉雞
材料足湯味濃郁 .
燉雞湯分成六碗每碗都有件花膠 , 
爽爽地很好吃 , 整頓飯我最鍾意這碗湯 .
茶樹菇蒸沙巴龍躉
我覺得茶樹菇換做冬菇味道可能較佳 , 
魚肉切成幾塊下面放了豆腐來蒸 , 
味道太淡了 .
沙津醬烤骨 , 味道唔錯 .
除了四人餐另外叫了五款食物和三碗白飯 .
 炸子雞半隻 
 椒鹽九肚魚 
這裡的制作跟我以前吃過的不相同 ,
沒有脆軟滑之感 , 像有點似微脆稍厚的薯片 .

 砂窩梅菜肉碎炒菜心 
 家鄉釀豆腐煲
豆腐釀上豬肉像客家釀豆腐 , 
豆腐唔滑豬肉沒有味 ,
湯內大量白蘿白條好淡 ,
可能蘿白已過造唔甜又煮得唔透 .
 方魚肉碎粥份量多 , 味道唔錯的 .
 銀杏芋泥兩客賣相很差 , 
芋泥邊浮上一層透明像油又像糖水 , 味道嘛嘛 .

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 以前飲過茶食物都幾好 , 晚飯就嘛嘛了 .

      刪除
  2. 聽你這樣說,這間食肆就只有是地點位置好吧!

    回覆刪除
  3. 色彩班爛的餐具特別吸引,沙田吃晚餐真係貴又多人,品質又一般!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅色彩碟很靚 , 無法囉位於遊客區 , 通常都是這樣子了 .

      刪除
  4. 咁多樣, 我最想食方魚肉碎粥

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢窩粥味道不錯份量比我想像多很多 .

      刪除
  5. 6折套餐是否只限滙豐信用卡結數?

    回覆刪除
  6. 潮庭都多人飲茶,但晚飯原來咁一般

    回覆刪除