2014年3月24日 星期一

滷炸豆腐魷魚頭 VS 木瓜雪耳蓮子紅棗素湯

 三星期沒有上跳舞班 , 今日開始如常返學 , 
放學看見藍莓幾新鮮 , 買了一盒回家焗小蛋糕 .

藍莓份量較多可以焗 12個 , 
今次一半份量用硬紙杯 , 
焗出來的效果明顯較軟紙杯差 , 
真唔明何解呢 ? 
晚餐 : 滷炸豆腐魷魚頭 
蒸蓮藕蓉
焯菜心 
木瓜雪耳蓮子紅棗素湯 




20 則留言:

  1. 木瓜雪耳蓮子紅棗素湯...好滋味呢

    回覆刪除
  2. ak, wah wa tole me the way to see White Dolphin at Lung Kwn Tan is :

    可在港鐵屯門站乘 K52, 到龍鼓灘總站下車, 橫過馬路由海邊柏油路往山邊走便到了,

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個地方我去年已去過了 , 但可惜見唔到 White Dolphin .

      刪除
  3. 蒸蓮藕蓉, 焯菜心, 木瓜雪耳蓮子紅棗素湯. I'm on the way for dinner, waite for me, please !

    回覆刪除
  4. ak:
    ~整蛋糕, 原來用硬紙杯和軟紙杯有分別??
    ~素湯, 我覺仲對健康好. 你會食埋啲湯渣嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得奇怪 , 同樣溫度但出來的效果好唔同0既 .
      哈哈我超鍾意食這些湯渣的 .

      刪除
  5. 飲木瓜湯一定好滋潤
    小蛋糕我like
    但全部唔識整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 木瓜湯真係唔錯0架 , 湯甜甜地 , 我連湯渣都食埋0架 , 哈哈 !
      小蛋糕唔難整的 , 但我整得個樣子唔多靚0既 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 有0架 , 而且最近首歌我沒有學 , 唔識跳唯有跟住師姐們跳咋 .

      刪除
  7. 生疏咗,可唔可以補堂架?

    回覆刪除
  8. 除咗魷魚頭高膽固醇, 呢餐都幾健康.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 久不久食下高膽固醇食物 , 我諗唔怕卦 .

      刪除