2011年10月10日 星期一

狗狗我來了

我和相公又出省 , 不過係各行各路 , 
62 有事要出尖沙咀 , 本來我和相公一齊陪他出去 , 
但我又很想見下好友和她的狗狗 
於是我獨自出省探朋友 , 而相公就陪 62 到尖沙咀 .
晚上再相約相公和他的家人到尖沙咀食晚飯 .




天氣變幻莫測 , 天色本來甚好的 , 
但進入九龍便開始落雨 , 還帶點涼意 .
今次已是第二次去好友處 , 但我竟然迷路 , 
要好友來接我 , 哈哈真羞家啊 !
狗狗我來了 , 牠們倆先向我 say 完一輪 hi 之後
公關帥哥 , 便使出嗲功要我抱抱咯 !


公關帥哥 






這位帥哥似巡警 

 
兩位帥哥我年頭見過 , 個樣好似唔同咗啲 , 
牠們的彈跳力很驚人 , 可以跳高幾呎 .
 


好似毛毛玩具 






開心時間特別快過 , 轉眼已兩個多小時 ,
跟狗狗玩波波 , 牠們玩得很高興 , 我梗係更加高興喇 !
夠鐘出尖沙咀食晚飯 , 唔捨得都要走了 ,
哈哈 ! 真係唔好意思嘞 ,
打攪咗咁耐 , 非常多謝好友的招待 ,
不過我都會久不久打攪下你地0架 !
同狗狗實在太好玩了 .
 
 
當見到兩隻狗狗 ,
又令我想起我們以前的寶貝 ,
一齊生活的日子 , 懷念中 ! 


沒有留言:

張貼留言