2011年10月30日 星期日

洪水橋德國餐廳自助午餐

又到星期日 , 前幾天我和相公曾到洪水橋行街飲茶 , 

當時發現了一間新開張不久的德國餐廳 , 
在這較遍遠的地方 , 竟然有咁大又有特式的餐廳 , 
我們倆個為食貓當然想入去試下  , 
這裡每逢星期六 , 日和公眾假期都有自助午餐 ,
啱哂我嘞 , 我最喜愛食自助餐 , 可以每樣食物都試下 , 真不錯 .
而且我們没有自行車 , 晚上來這裡太靜了 , 所以最啱食午餐 . 
昨天星期六 , 我們預早訂了位 . 
這裡食嘢時段很長 , 從上午 11: 00點 -- 下午 4:30分



餐廳把價錢和餐牌都擺放在大門入口當眼地方 
自助午餐大人每位 $ 175 元 , 小童每位 $ 89 元 . 
包一杯飲品 , 但唔包加一 . 


餐牌內的德國咸豬手都要 $ 145 元一客 , 
計起來食自助午餐都算幾抵 . 


 步入餐廳範圍內 , 立刻看到這裡佔地很廣 , 
中間為主要餐廳 , 室外兩旁擺放着很多座位 . 
還有車位供應 , 估計同一時間可以泊十幾二十部輛汽車 .


餐廳除了洪水橋係新開張外 , 
尖沙咀和赤柱早已有分店 . 




 萬聖節將臨 , 少不免擺設些嚇人佈置 .





現已進入深秋時份 , 坐在室外涼風陣陣好舒服 , 
但食自助餐就比較麻煩 , 攞食物要行好遠 . 






 露天酒吧 



 餐廳內陳設得算唔錯 , 擺放着很多座位 . 


酒吧都好大 , 酒杯全部倒吊在上面 . 


模擬火爐


玻璃房內擺放着好似酒桶物體 , 
可能這間是擺放啤酒的冷凍房 , 
酒桶上面放咗一 個嚇人的頭 , 
如果晚上好驚驚 ! 


左手面成排高腳枱椅 , 
三五知己飲酒傾偈都不失為一個好地方 . 



餐廳正中設有表演舞台 , 這裡晚上有唱歌表演 , 
左面台上紙牌 , 寫着不接受客人上台唱歌 .
 
 我們被安排坐正舞台旁邊 , 
相公身後面大部份設施和佈置多為飲酒而設 . 
左上角還安了電視機 , 如果成班球迷一齊睇波飲酒 , 好熱鬧啊 ! 


餐廳另外一面佈置比較似餐廳





 自助餐食物款式不是很多 


盛食物的容器大部份都係頗有名氣的 . 
( 如果没有看錯的話 ) 






 南瓜茸湯 
味道幾好湯內混有些碎碎的菜 . 

最上面的長形包外皮很韌 , 中間嗰件係 pizza 稍鹹 , 
另外件包包甜甜地搽上牛油幾好味 . 

上面的長形包太韌 , 我用羅宋湯浸軟嚟食 , 
碟上面幾款沙律和腸仔都幾好味 .  


 公最鍾意食德國咸豬手 , 今次樂透了 .


德國咸豬手層皮很薄又很脆 , 
粵式燒肉層皮很厚又冇咁脆 . 
炸魚塊酸酸甜甜味道適中  


煙鴨肉 、火腿、菜卷 、香腸好好味 , 
深紅色皮的香腸比較韌 , 
焗三文魚 、炸魚圈、 炸薯餅、
最右碟邊的是整塊意粉皮包着什菌和芝士 , 
焗得很香口 , 外面的意粉係脆脆地好味 . 


相公又encore 極之喜愛的咸豬手


餐廳門外擺放另一張食物枱 


專人燒香腸


爐上擺放着各式各樣的香腸 
白色盆內係薯仔 , 酸酸地麻麻地啱食 , 
還有很多款包包 , 冇要因為我要留番啲位置食甜品 .
侍應都幾善解人意 , 我衹問他有邊款係牛肉呀 , 
他立刻意會到跟我說 :  我切幾款豬肉香腸給妳試試吖 ! 
真叻仔 ! 抵讚 ! 


幾款香腸味道稍咸 , 可能夾麵包一齊食會好啲 , 
旁邊就是那酸酸地的薯仔唔啱食 , 好彩我衹拿了少許勉強食哂佢 .

至愛甜品我來了 ! 




太飽了 , 我們衹叫熱奶茶 , 
自助午餐 , 包一杯冷熱飲品或啤酒 , 
如果飲酒的最好就叫啤酒 , 因為都幾貴0架 ! 


食飽飽歎番杯 tea 一樂也 ! 
相公笑笑口同我講 , 一陣我帶妳去一個地方吖 ! 
邊度呀 ! 一陣咪知囉 !

待續 .............. 


2 則留言: