2013年2月14日 星期四

蛇年 ( 初四山頂行大運 )

一年一度山頂遊 , 以往我們通常都會在正月十五之後 , 

因為怕太多遊客 , 但今日早上起來看到天氣好好 , 
姑且試試到山頂行大運 , 希望唔太多人 .
中午先在家吃些糕點便出發去中環 , 
到達中環再到美心快餐吃下午茶 , 
這裡可供選擇的食物太少了 , 
兩份下午茶餐都唔太啱食 .






吃完下午茶到巴士站搭15號巴士上山頂 , 

嘩 ........... 等車的人龍超乎我們想像中咁多 ,
大部份都係國內朋友 , 我們反而好像是遊客 , 
我們等了40分鐘才上到車 , 相公愛看沿途風景 ,
就讓他坐窗口位吧 ! 
我坐在外面 , 雖然係有位坐但我也不好受 ,
我座位旁邊那位國內大叔 , 
 整段車程都把身體和背囊靠在我座位內 , 
我衹好把身體離開椅背 , 還要打斜坐 , 弊 .... 塞車添 ! 





短短車程竟然行了 40 分鐘 , 終於到了 !
嘩 ... 我是否去了旺角呢 ? 



 滿眼都是國內遊客 









開始行大運 , 起步 !



沿著小路繞著山頂行一周 , 天氣好好有少許太陽 , 
我們沿途欣賞太平山腳下的高樓大廈 , 好舒服 !




街燈柱上的裝飾










行完大運就在這裡等日落 .







日落餘暉好靚 , 大家趕緊為替她留倩影 . 




日落西山 , 散場 lu . 


本來我們回程想乘纜車 , 但看到纜車站的人龍 , 


呵呵 ! 人龍見首不見尾 " 怕怕 "
不知等到何時才能上車 , 都係乘巴士好了 . 






好彩回程沿途沒有塞車 , 好快便到達灣仔 , 
我們諗住灣仔較多食肆容易搵食 , 
又計錯數了 , 今日年初四很多食肆還未啟市 , 
到茶餐廳吃了兩客套餐 , 食物幾鹹麻麻 . 





咦 ... 漏咗兩杯餐茶添 . 


沒有留言:

張貼留言