2013年3月5日 星期二

K11大都烤鴨晚餐

我們一行七人到 " 大都烤鴨 " 店內面積唔算太大 , 
大部份座位都是四人卡位 , 全店衹有三張枱可供6-8人坐 , 
我們訂了6點鐘那個時段 , 他們講明 8 點鐘就要我們交枱 , 
可能時間關係 , 出菜速度非常快 , 差點食唔切 .




這間店很奇怪用生果作前菜 . 


雕皇醉鮑 , 可能是冷盆關係 , 食唔出鮑魚鮮味 .


水晶鴨舌


用類似啫喱的食材包著一條已拆骨的鴨舌和芫蕃 ,
 外面飾以玫瑰花瓣構思很別緻 , 鴨舌味道一般 .


烏鎮餚肉
擺設得好靚 , 食落好似同其他食肆做法唔相同 , 
餚肉面層好似係啫喱入口即溶 , 唔似其他食肆的餚肉 ,
 吃在口中有少許煙韌似有膠質的 .


北京填鴨半隻 , 看樣子較為瘦削 , 
我記得以前吃過北京填鴨 , 外皮很豐滿吃起來甘甘地很香口 ,
 可能現在人人都很注重健康 , 食肆都用較瘦削的鴨做這個餸 , 
我覺得改良之後同平時食的廣東燒鴨沒有太大分別 ,
 吃不出以往那種甘香美味來 .





炒鴨肉碎


二鬆叉子燒餅 X 2 , 我衹影了一客 , 
因為每客衹得四件 , 唔夠分叫了兩客 , 很脆口 .


淮陽灌湯小籠包 , 包內肉汁很鮮味又唔肥膩 . 


蘿白絲酥餅 , 饀內蘿白絲很好味 . 


黃金豆腐外皮脆脆 , 裡面的豆腐很滑 , 味道很清淡 .


七寶魚頭 , 數唔出有七樣食材 , 味道一般 .


開水白菜 
名符其實清淡如開水 , 朵花用津白整成 ,
 上面飾以紅蘿白碎作花蕊 , 靚靚但冇乜味0既 .


鮮肉鍋貼
煎得微黃看得出幾有心機煎 , 味道唔錯 .


胡同牛肋骨 , 相公話似牛腩很好味 , 
我唔食牛但我對碟裡那支長長東西很有興趣 , 
睇咗一輪原來係一支牛骨做配襯 , 碟底是荷葉 .


炒飯個名好似係淮陽拾景炒飯 , 唔油膩都幾爽口好味 . 



鴨肉粥
我沒有吃粥不知味道如何 , 相公又係嗰句好食 , 
食材大概有鴨肉碎 , 米通 , 白米 .




最後侍應姐姐介紹的飯後甜品 " 甜心滋味鴨子酥 "  
一籠衹有四隻 , 饀係奶黃加少許青蘋果肉 , 味道都唔錯 .


十大以小為尊 , 先給可人兒一隻鴨仔餅 . 


食飽飽笑得幾開心 .


喔 ..... 冇嗱 !



沒有留言:

張貼留言