2013年3月22日 星期五

海旁水鄉自助午餐 VS 品嘗神秘果


一宿無話又天明 , 
早上七點鐘便到酒店餐廳吃自助早餐 , 
吃過早餐便到附近街道逛逛 .





房間裡一張超大的雙人床和一張普通大的雙人床 ,
還有一張半圓沙發和寫字枱 ,  洗手間比較細設施一般 , 
窗外對住一間好似宿舍的建築物 .  







 黑色的物體係隻粽 , 它的饀有別於香港食開的粽 , 

食材 : 扁豆、紅豆、花生和一件冇醃過超肥的豬肉 , 


雖然味道有點怪 , 但都幾好味 . 



吃過早餐我和相公在酒店周圍行下 , 酒店室外泳池 , 
佈置也很奇特 , 泳池旁邊有好幾個大花瓶插住幾支竹 . 



酒店範圍內的水池也有大花瓶做擺設 , 但沒有花的 .


昨日導遊姐姐話酒店建築在白雲山腳 , 
周圍衹有這座山 , 我諗呢個應該係白雲山了 . 


行完酒店時間尚早 , 我們出去大街逛逛 . 


酒店對面係學校 , 沿途見到很多小販擺地攤賣食品和什物 ,

其中一地攤賣蛋外還有兩隻活生生用網包住顏色幾靚的雀鳥 ,
諗起禽流感 , 我們立刻速速遠離佢 .




喔 ! 白雲山就係呢度 , 
可惜就到集合時間 , 我們未能進入裡面看看 . 
 


沿路擺賣著各式各樣的食物 , 連即搾蔗汁都有0架 . 



 這座學府外型幾靚 , 影張相留念 .




中午我們成團人到 " 海旁水鄉 " 食自助午餐 , 
心諗水鄉可能今餐的食物係有海鮮 , 係都唔錯喎 , 
諗錯了 !  

我們落咗車還要行少少路才到達目的地 . 


路上的蕉樹開花結果 , 
我第一次見蕉樹的花 , 樣子幾趣怪 . 




蔬果擺賣擋 . 








洋人小朋友 , 
 小妹妹跳舞跳得非常投入 , 姿勢好靚 . 


小艇上幾位工作人員正在捕魚 . 



有魚上釣了 .




進入自助餐廳內部好大 , 食物攤位好多但距離好遠 ,
每次攞食物都要行好耐才返回自己座位 , 
除非食座位附近的食物就不用行 , 
但好悶啫 , 嗰個都情願行遠d 搵食 . 




海參


豬腳薑和鱷魚肉湯



煎鵝肝 , 
相公話好似唔係幾熟衹試了少許 , 
我都係鍾意食甜品多啲 . 


焗生蠔麻麻地啱食 .



 玫塊花茶 


久不久小丑給小朋友扭波波 .


 食完自助餐我們成團人到神秘果園食生果 . 


店員介紹這種果樹的果實有神奇功效 , 
如 : 高血壓、高血糖、高血脂、頭痛和痛風等有療效 . 


全部團友入哂去等食生果 .

每人一粒神秘果和一片檸檬 , 首先食酸檸檬 , 
跟住吃神秘果 , 再吃檸檬就會覺得檸檬唔酸的 , 

我冇食神秘果 , 相公食過話真係食了神秘果再食檸檬唔酸的 . 
 除了神秘果外還有蕃茄 , 蕃石榴 , 木瓜和楊桃任食  .
店內有生果擺賣 , 見到個個團友都有幫襯 , 我都買些回家 . 



 攤檔擺賣一些乾神秘果葉 , 店員說非常有療效 , 
本來都想買一盒試下 , 但要 100 文人仔一盒 , 好似太貴了 , 
其他團友都冇買 , 我都係唔買了 . 


大蕉和木瓜各15 文人仔 , 
蕃茄10 文人仔 , 番石榴 2 文人仔一個 .


沒有留言:

張貼留言