2013年4月24日 星期三

沙田海皇粥 & 康年餐廳

今日我和相公到沙田香港文化博物館 , 


看法貝熱 ( 俄羅斯宮廷遺珍 )展覽 . 
到達沙田新城市廣場 , 遊人之多令人咋舌 ! 
大部份都係國內人 , 我們先去覓食 , 
可能正值午飯時間 , 所有食肆門前都站著等位的人 , 
記憶中我們曾吃過唯一麵家的麵點也不錯 , 
憑記憶好容易便找到了 , 但可惜他正在裝修中 , 
我們又要再去其他食肆看看 , 很久沒有吃過 " 海皇粥 "  . 
我和相公分工合作 , 佢去賣食物 , 我去等位 , 
好不容易才可以坐下來吃東西 . 




相公把食物往枱上一放 , 

哦 ... 炸兩、齋腸粉和南瓜粟米肉碎粥 . 
兩碟都係腸粉0既 , 他說這裡的腸粉是現場拉的 , 
一定會好吃些 , 所以買兩款腸粉 , 真冇佢辦法 , 
算了吧 ! 或者真係好食0既 , 
齋腸粉唔熱又唔滑 , 炸兩都係凍的好彩油條都幾脆 ,
南瓜粟米肉碎粥 , 就更加不像樣 , 南瓜溶哂杰撻撻 , 
肉碎好嚡 , 粥裡混雜著一些成嚿疑似飯的軟軟物體 , 
我諗粥底不是用米煲成 , 因為我曾聽過朋友講過 , 
有些粥店把飯用機打散再煲粥 , 
碗粥衹可一個字形容 " 甜 " , 可能粟米和南瓜的關係 , 
我衹吃了三份一就放棄 . 


瘦肉粥好多煙出 , 但樣子稀巴巴 , 
相公話麻麻地 , 他衹吃了一半就放棄 , 
我諗不會再幫襯 . 




今日是星期三入場票半價 , 參觀的人超多 , 

場內不可以攝影 , 展品唔算多 , 
人太多空調又不足 , 行冇幾耐便離開了 .



我倆返回沙田新城市廣場逛逛 , 

太多拉著車仔的遊客左穿右插 , 
沒有心情停留在這裡 , 情願出旺角行下 ,
順道吃埋晚飯才回家 .  




又去康年餐廳吃晚飯 , 紅蘿白木瓜雪耳唐排湯 . 



新西蘭牛扒配炒飯


咖喱豬扒配意粉 , 

豬扒好多件稔滑好味 ,
相對意粉顯得份量較少 .  




每次有麵包出爐 , 
員工托出嚟都會高聲喊著乜乜包出爐 , 

引得我唔食都唔得 , 
太飽衹叫一個 , 跟相公對分 , 
熱辣辣外皮脆脆 , 好香 ! 


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 , 展品好靚如果可以影相 , 得閒可以開番篇網誌出來慢慢欣賞 .

      刪除