2013年5月1日 星期三

車仔麵VS鹽焗走地雞

昨日坐了十一小時飛機 , 
本來很疲倦 , 但今早七點幾便起床 , 
因為我要跟亞嫂返跳舞班 , 

有得跳舞什麼疲倦都一掃而空了 , 到達跳舞學院 , 
跳舞場地比我在屋苑會所的跳舞室大幾倍 , 
跳了兩堂 , 每堂一小時 , 雖然全部舞我都未學過 , 
跟住跳都很開心 , 亞嫂跳舞已有大概 5 年了 , 
我們平時傾偈已經很多話題 , 現在我都學埋跳舞 , 
話題更加多 , 而且在家又可以一齊跳下 ,
當然係亞嫂教我喇 ! 
放學後有同學知到我昨日剛到溫哥華 , 
她給我介紹有個 food court 的鹽焗走地雞味道很好的 , 
我和亞嫂立刻回家換過衣服 , 立刻出動覓食去 , 
我們一行四人到金鐘廊商場 , 很容易便找到目標 .







滷水豬脷和燻蹄 , 豬脷炆得剛好 , 
味道都唔錯 , 燻蹄很淡都算爽口 .



鹽焗走地雞一隻 , 味道好好肉質唔錯 , 
但回家便很口渴 . 檔主特別把雞分成兩份 , 
方便我們食唔哂可以拿回家 , 

我們眼闊肚衹吃了半隻 .




車仔麵



雪菜肉絲麵



沒有留言:

張貼留言