2013年6月1日 星期六

農場火鍋飲茶

今日中午我們一行 5 人到農場火鍋店飲茶 , 

雖然是火鍋店 , 但他的點心也不錯 , 
由其是生炒糯米飯很好味 ,
我覺得他的水準好似好過香港添 . 
吃飽飽再到超市逛逛 , 買了一大箱芒果回家 .




走地雞粥一鍋


三菇腸粉 



蘿白牛筋肚煲



蛋散 , 忘記影配料 , 一碟芝麻混合花生碎 , 另外一碟糖膠 ,

很久沒有吃過了 , 覺得同香港食開的非常唔相同 , 
香港的蛋散通常早已混合好多糖膠很脆口 , 
而這碟粉粉地但都脆的 , 味道唔錯 . 



這款成嚿蝦膠混入粟米粒 , 我唔食0既 , 
我問老媽子佢話好爽口鮮甜好好味 .



煎釀三寶又係饀太多 , 茄子、辣椒和豆腐好細件 .



生炒糯米飯爽口又唔肥膩 , 好味到食唔停口 .



白粥微滾便把所有雞和薑絲放入粥裡 , 
慢火滾熟雞件 , 粥好鮮味 . 



我的至愛貴妃叉燒包 , 
外皮脆脆地裡面的叉燒稔滑又唔肥超好味 ,



前院種的花陸續盛開了 .



馬蹄蘭開咗好幾朵 , 旁邊成尖形的也是準備開的花蕾 .



繡球花係粉紫色的 . 



雖然我唔食芒果0既 , 

但睇見成箱滿載著黃澄澄的芒果都覺得好開心 ,
咦 ... 邊個咁手快攞咗個食嗱 .




沒有留言:

張貼留言