2013年6月15日 星期六

河畔散步

今日我和亞嫂去跳舞前 , 

約了姪仔和老媽子到跳舞學院附近的酒樓飲茶 , 
放學後我倆立刻到酒樓 , 他們倆嫲孫早已叫了點心 , 食住等我地 . 



榴槤糯米糍 , 香港榴槤價錢比這裡平很多 , 

而且榴槤香味極濃又好甜 , 但我從未在香港吃過榴槤糯米糍 ,
這裡榴槤很貴又唔香但很甜 , 可能這些榴槤是整個雪硬才運來 , 
所以沒有香味 , 這款榴槤糯米糍很好吃 , 
糯米糍皮薄裡面的榴槤肉混上忌廉軟滑香濃 ,
我們每人一件 , 吃完還是意猶未盡 , 再叫了一客 .





燒賣



炸兩



叉燒包



鹹魚肉餅飯



榴槤糯米糍和韭菜煎餅 , 
可能開始飽所以覺得第二碟糯米糍冇咁好味 . 



傍晚七點幾吃過晚飯 , 

我們一家人到漁人碼頭附近的河畔散步 ,
現在夏季七點幾八點 , 天色仍很光亮 .  









大片平地最適宜放風箏 .






三個人頭岳岳看著自己放的風箏




兩隻秋田犬是一位洋人帶來的 , 好乖毛色又靚 .













橋上好多人正在釣魚 .



2 則留言:

  1. 呵呵~一嚟到就有美食同靚景睇咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 歡迎歡迎你嚟我寒舍 , 好開心我地又可以保持聯絡了 .

      刪除