2013年7月17日 星期三

出省到港島

最近很少出省行街街 , 
偶然知到太古城中心正舉辦世界遺產LEGO展 , 

昨日我和相公靜極思動也到那裡看看 , 
我們先到太古城中心的 " 大食代 " 吃點東西才去看展品 . 
" 大食代 " 內的食肆我們已吃過好幾次 ,
有些舊有食肆攤檔已結業換了 , 
我們草草吃過河粉便去看展品 , 

今日雖然不是假期但也很多人 , 
場地內的強國人也為數不少 , 
展品都算豐富 , 逐一細看腳也很攰 , 
到麥當當坐低食個包 , 再去睇過 . 


豬扒湯河粉


雞絲湯河粉




晚餐都在 " 大食代 " 吃飯 , 
 我很喜歡到商場的 foodcourt 食嘢 , 
林林總總各樣食肆都有 , 
我和相公可以各自選擇自己鍾意食的東西 , 
場內看到很多人正在食菠蘿炒飯 , 我當然又跟喇 , 
我去搵位相公替我買菠蘿炒飯安頓了我 , 
他才到台灣牛肉麵買食物 .



很大份量的泰式菠蘿炒飯 , 
食材有蝦、魷魚、雞肉、葡萄乾和雞蛋 , 
味道幾好唔太肥膩 , 雖然材料唔太多但很香菠蘿味 .  



哈哈 ! 
突然看到相公手裡拿著一袋外賣回來 , 很攪笑啊 ! 
原來他幫襯的台灣牛肉麵很怪耶 ,
麵店特別設有一些坐位給客人坐在裡面食嘢 , 
但所有食物都要加一 , 如要拿到其他座位食就當外賣 , 
相公食台灣牛肉麵 $ 48 但外賣盛器加 $ 2  , 
相公話本想坐在麵店裡吃 , 但我就坐在遠遠的座位去 , 
他覺得有點怪怪 , 所以唯有買外賣回來跟我一齊吃 , 
碗麵外貌很醜 , 麵的份量很少又好諗 , 可幸牛肉味道可算唔差 .



下午茶已飲過汽水 , 
晚餐我們預先到 APITA 超市買定幾包藍莓汁飲用 . 
世界遺產 LEGO 展待續 ..........



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,這款藍莓汁裡都幾多果肉,好好味.

      刪除
  2. AK...我想問問,
    妳的 Yahoo blog 是由 yahoo 自動搬過來, 還是妳自己親手一篇一篇抄過來?

    回覆刪除
  3. 搬成點呀? 我就快四百篇喇! 個菠蘿炒飯我啱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩妳好犀利啊 ! 咁快搬咗四百幾篇,我想請問妳是怎樣搬呢 , 是否copy 文字再在自己原有相片搬過來當寫新網誌呢?

      刪除