2016年4月21日 星期四

聯盛宴午餐

相約相公家人到鑽石山荷理活廣場聯盛宴午餐 , 
我們一行 5 大人 1 小朋友大概11 點半到達酒家 , 
人唔太多不用等位 , 我們吃了 7 點心和 1 窩泡飯 , 
茶錢連加一 $ 380幾 .
吃過午餐我和相公到香港大會堂高座展覽廳參觀畫展 .

 黃金七味豆腐粒 
我吃不出七味 , 衹吃到椒鹽 , 
豆腐外皮炸至微脆 ,
裡面滑滑的唔太鹹很好味 .
 竹笙上素腸制作一般 , 味道唔錯 .
 濃湯勝瓜海鮮泡飯 
食材頗為豐富味道較鹹 .
 蝦餃裡的蝦很新鮮爽口鮮甜 , 但皮很削 .
流沙奶黃包甜度一般 .
帶子菜苗餃 , 碎豆苗還有少量碎帶子和蝦粒 .
味道唔錯 , 餃皮同樣太削了 .
鮮蝦燒賣 , 相公話好好味 .
 維港、塞納、多瑙河
陳錫灝2014-2015作品展

12 則留言:

  1. 我至like飲茶,哩間唔錯喎。
    同學話加拿大溫哥華啲點心好正又大粒又好味。
    下次叫我去試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 久不久飲下茶都唔錯 .
      我都覺得溫哥華點心份量大過香港點心 , 味道都唔錯的 .

      刪除
  2. 你真係咁快去咗睇畫展啊!

    回覆刪除
  3. 荷理活廣場我常去看電影. 而且有很多食肆, 不錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡食肆類型都算幾多 , 真不錯 !

      刪除