2016年6月7日 星期二

鮮百合雪耳桃膠糖水

聞說桃膠頗為滋補 , 
很久前曾在酒樓喝過桃膠燉雞湯 , 
燉過湯的桃膠沒有特別味道 , 但滑嘟嘟幾得意 , 
 某天行過藥店看見桃膠 , 立刻買來試試 .

 桃膠本身沒有味道 , 而我和相公較愛吃甜品 , 
所以把桃膠加上鮮百合 , 雪耳做糖水 ,
桃膠滑嘟嘟甜食比燉湯更美味 .
桃膠要預先浸發一晚 , 讓它脹大差不多10 倍 , 
把雜質清除 , 碟中桃膠已浸發和除去雜質 .
 晚餐支竹杏鮑菇炆合掌瓜 .
煎雞扒 .

15 則留言:

  1. 唔知自己有無食過桃膠,孤陋寡聞未聽過。謝謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望桃膠不是化學食品! 世紀末的食品古靈精怪!

      刪除
    2. 哈哈但願如此喇 , 有時都唔擔心得咁多了 .

      刪除
  2. 鮮百合雪耳桃膠糖水..桃膠是咩呢...有咩功效呢
    好友☆・゚✬╠╣aΡpy話咁快又一天☁¨*♦晚安☾。゚★

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在網上看過它是桃樹上的膠 , 有如橡膠一樣被外物刮到 , 樹身就會流出汁液修補 , 而它的功效傳說等同燕窩滋補養顏 , 喻為平民燕窩 ( 哈哈希望係真喇 )
      晚安 !

      刪除
  3. 鮮百合雪耳桃膠糖水,正!但未吃過桃膠!

    回覆刪除
  4. 我朋友送了一盒桃膠給我,還未開封,都要搵時間試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 浸嚟玩下喇 , 滑啫啫都幾好食0架 .

      刪除
  5. 桃膠都幾得意,用來煲甜水好夾

    回覆刪除
  6. 煲過好多次,
    幾好味,話可以滋潤,養顏...好多功效,
    我放冰糖,連雪蓮子,元肉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 在網上我都睇到它功效好多 , 所以買嚟試下 .
      我都好想落雪蓮子 , 但未見過有得賣 .

      刪除