2016年7月7日 星期四

小暑

話咁快2016 年轉眼已過了一半 , 今天是小暑了 ,
大暑小暑有米懶煮 , 哈哈我也抖抖 .
到xx樂快餐買了兩客套餐 , 份量也不少 ,
我和相公都吃不完 .
西式餐 : 洋蒽汁豬扒和雞扒還有串炸番薯片, 配蘿宋湯 .
中式餐 : 迷你冬瓜盅和炒沙薑雞球配白飯 , 還有一杯熱茶 .
兩客餐味道一般 , 
反而串炸番薯片不錯 , 脆脆的外圍 , 薯肉粉甜 .

14 則留言:

  1. 而家佢地無做足一百分呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 如果要求唔高的話 , 這快餐算係咁上下喇 .

      刪除
  2. 大xx 都有冬瓜盅外賣? 真係愈來愈方便呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 佢盛載冬瓜盅的盒是特別做成 , 樣子唔錯所以我食完唔捨掉 .

      刪除
  3. 大暑小暑有米懶煮 , 哈哈我也喜歡抖抖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我想唔煮飯特別找個籍口而矣 .

      刪除
  4. 大暑小暑最好抖暑,唔使煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 ! 實在太熱 , 趁小暑休息一天 .

      刪除
  5. 個冬瓜盅仔都幾得意......勝在唔駛煮唔駛熱囉^^

    回覆刪除
  6. 我昨日都食左呢個冬瓜盅,唔錯呀,最緊要大熱天時唔使煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 大熱天時唔知煮咩好 , 呢款湯都算過得去了 .

      刪除