2016年7月19日 星期二

點心專門店

天氣炎熱往街上遊逛真吃不消 , 
我情願行較大型的商場歎冷氣 ,
昨天我和相公無聊地前去屯門的商場看看 ,
近年來多了許多較細間的點心專門店開業 , 
連屯門市廣場也有間 " 點心瑪莉 "
細細間環境清靜又不用等位 .

 花菇鱆魚雞粒飯份量剛好兩個人吃 ,
花菇和鱆魚剁得細細味道不錯 , 稍為肥膩 .
 蛋黃蓮蓉飽 , 蓮蓉唔太甜 .
魚湯浸鮮竹卷 , 腐皮較韌餡料一般 .
 柱候牛腩腸粉 , 
哈哈看餐牌我以為用腸粉包著牛腩 ,
原來衹是把牛腩放在腸粉上面 ,
牛腩用了果皮來炆但羶味仍很濃 , 
牛腩肉質都幾稔滑 .
腸粉很滑好吃 .

12 則留言:

  1. 呢D點心店隨時好食過茶樓

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 好過那些連鎖酒樓的點心在工廠裡做好分發 , 味道全都相同 , 嘛嘛 !

      刪除
  2. 我睇個名都以為會係腸粉包牛腩喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我諗好多食客都被名稱引導錯誤叫來食 .

      刪除
  3. 多年前呢的點心專門店做得很好,生意上軌後就差了!之後我都冇幫趁啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來多年前已開始有店經營 , 我以為新食肆添 .

      刪除
  4. 點心專門店現在大行其道,不想上茶樓也可吃點心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過好多間這些店 , 香港人做生意頭腦轉得好快 , 租金和裝修成本高 , 轉為細間點心店有得做 .

      刪除
  5. 成日有新嘢試下都唔錯喎
    依家咁熱真係唔敢長期留在戶外,好易一身濕晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我和相公都好鍾意周逛歎冷氣之餘又可以順道試下新食肆 .
      戶外活動太熱了 , 商場是我和相公的消磨時間好地方 .

      刪除