2016年10月30日 星期日

彩逸皇宮晚餐

炎炎夏日好像慚慚遠去 , 天氣開始清涼起來 , 
相公至愛的羊腩煲又開始出現了 , 引得相公心癢癢 , 
前些時行過彩逸皇宮酒樓看見正推出$ 68 羊腩煲 ,
今晚我和相公特意到這裡吃晚飯 .

迷利佛跳牆 每盅 $ 38 
食材有冬菇 , 鳯爪 , 鮑魚仔各一隻 ,
還有些瘦肉 , 湯味濃郁不錯 .
推廣的羊腩煲 $68 
份量比我們想像中多許多 , 食材大至跟其他食肆一樣 ,
 羊腩沒有羶味 , 肉質炆得幾稔但沒有肉味 .
整體來說太淡 .
 竹笙羅漢上素 $ 78
食材有 : 雲耳 , 小棠菜 , 
還有珍珠笋 , 冬笋和磨菇都是罐頭的 ,
太清淡無味 , 引不起食慾 .
孖寶餐 : 山珍滑雞煲和蒜茸粉絲蒸元貝 $ 198
雞煲味道不錯 , 雞肉稍嚡和硬 , 
山珍=冬菇 , 洋蔥 , 辣椒 , 唐芹 , 笋 .
蒜茸粉絲蒸元貝 
濃濃蒜味 , 元貝冇鮮味有沙 , 麻麻 .

13 則留言:

  1. 餸菜中規中舉都可以接受,
    羊腩一定羶,只喺接受程度
    哈....我喺0接受😢😢

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樣價錢算過得去了 .
      我都係不太接受羊羶味 , 今次我都可接受 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我們諗住羊腩煲咁平 , 份量一定很少的 , 但佢竟然咁大煲 , 所以雞和羊腩煲都食唔哂.

      刪除
  3. ☁*¨*☆好友★。゚☾甜夢♦・゚✬╠╣aΡpy週一喇喂
    ❥*¨❣💛時刻開心萬事得♥。゚♡💙
    ❉•ೋ*¨*✾.💜¸¸。゚ღഐ❤
    ╔═╗ʚïɞ・゚💚齊齊⊹。ƸӜƷ
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗- ҈ -
    ║╦║╬║╬║╬║║║
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║Ѽ*¨*Ѽ
    ────╚╝╚╝╚═╝Halloween
    💞✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀💕

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ♦・゚✬好友★。゚☾黃昏好&傍晚好☁*¨*☆

      刪除
  4. 我不吃羊的...睇來呢間麻麻喎

    回覆刪除
  5. 剩係食羊腩煲都好夠飽:P

    回覆刪除