2017年2月2日 星期四

廈門漳州聖誕四天遊 ( 3 下 )

續 : 廈門漳州聖誕四天遊 ( 3 上 )

參觀過石雕園和集美學村便乘旅車吃午飯 .


 吃過午飯便立刻前去今天餘下的景點 ,
清礁慈濟宮 .



保生大帝像在梯級盡頭 , 
團中衹有三數團友上去 , 
返回地面跟我們說梯級大概有800級 ,
好彩我和相公沒有跟上去 .













清礁慈濟宮佔地不少 , 
建築物衹有幾座廟宇 , 
不上去參觀保生大帝像的團友 , 
都坐在石級上等參觀石像的團友下來 , 
大半小時過去團友才施施然下來 ,
導遊立刻叫我們返回旅車前去吃晚飯 .
到達目的地才五點鐘 , 
到附近遊逛一下 .










江東鱸魚館六點鐘才開始營業 ,
吃完晚飯立刻前去漳州佰翔圓山酒店 . 
過去兩天的酒店較普通 , 
呢間酒店明顯靚好多 ,
酒店大堂佈置好有聖誕氣氛 ,
各團友都很雀躍 ,
出發前旅行團標榜呢處房間有700 呎 .





酒店餐廳
明早我們就在這裡吃自助早餐 .
房間真係好大 , 
但燈光太柔和偏暗沒有影相 ,
窗外夜景

酒店外觀 
待續 ........

10 則留言:

  1. 廈門真係多左不少新景點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 建築物好新 , 大概都係近年建造 .

      刪除
  2. 最後個張酒店外觀都不弱喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅車在遠方行走中已看見這間酒店燈光璀璨很吸引 , 使我們各團友非常雀躍 .

      刪除
  3. 俾我都唔會行上去, 我無咁有腳骨力 ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 應真攞命 , 導遊是個年青30不出頭的男士都唔上去 (可能佢曾領教過太吃力)

      刪除
  5. 河岸的風景也很美
    長樓梯好似仲長過天壇大佛

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣好河景平靜又靚 .
      樓梯長又直我諗要停好多次才上到盡頭 , 我印像中梯級兩旁好似冇扶手的 , 而且梯級好似多過天壇大佛 .

      刪除