2017年2月8日 星期三

廈門漳州四天遊( 4下 ) 完結篇

續 : 廈門漳州聖誕四天遊( 4上 )

巡遊完畢又返回旅車前去最後一個景點 , 
也是我參加這團的主要想去的地方 ( 土樓  )

土樓位處山上 , 車程大概個半小時 , 
地勢高沒有阻擋 , 風好大又好凍 .

各團友收到入場票 , 
立刻坐上電瓶車前去參觀土樓 .


估計這些是茶葉田
啊 ........ 好大的土樓 .
這位姐姐是土樓住客 , 
也是帶我們參觀的導遊 ,
她一開始便跟我們說千萬跟緊些 , 
因為不會走回頭路而且土樓佔地廣容易迷路 .
風水物 , 好似係文昌位
各團友像一窩蜂跟著土樓姐姐走進建築物裡 , 
行色匆匆各團友擔心迷路盡量跟貼導遊姐姐 ,
沒有人停留欣賞土樓結構 , 可惜 ! 
土樓底層中央全都是攤檔 .




土樓高層窗外景物 .
土樓內有些住客除了居住還把房子兼埋做店鋪 .
從土樓望向遠處 , 有些房屋還有茶葉田 .

土樓姐姐匆匆忙忙領著我們行一段土樓區 ,
便帶著大家到這間店也是她的居住地方 .
62度酒精的烈酒
團友參觀花生糖制作 , 
用鐵鍋把糖膠和花生 , 芝麻等炒作一團 .
放到鐵盆中趁熱用大木鎚鋤平切細塊 .



土樓有好幾個通往樓上的樓梯 ( 已很殘舊 )
參觀當中太匆忙沒有好好欣賞土樓 .



左穿右插蒙查查唔知睇咗乜 .
冇人介紹呢度係咩用途 , 我諗呢個係祠堂



匆匆地遊完土樓 , 
腦海中大都是販賣食物的攤檔 ,
跟住又匆忙過去土樓附近吃 " 土樓滋味餐 " 
趕忙吃完午飯便立刻回程到動車站返回深圳 . 

後記 : 
廈門旅程就匆匆忙忙地過去了 , 
回想四天行程中的點滴 , 
第一天5:30 分便從家中出發前去福田集合地方 ,
其餘三天早上也是晨早起床 , 
吃完早餐便參觀乜館乜園 ,
聽介紹產品和推銷物品或食品 , 
停留時間總是比景點時間充裕得多 . 

18 則留言:

  1. 導遊小姐應該俾多D時間團友睇下嘛

    回覆刪除
  2. 睇你講,似係帶你哋搵食多啲。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 如果可停留耐些慢慢欣賞土樓結構就非常好了 .

      刪除
  4. 土樓是很吸引,有機會我要逛逛。
    攤檔很殺風景。
    俾唔夠時間觀賞,我都明白果份感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係為了土樓而參加這團 , 但時間太匆忙 , 真可惜 !
      對呀攤檔太多 , 把土樓變得不倫不類 .
      土樓是該旅程的重點 , 但竟在匆匆而過地遊完 , 心裡總覺得不是味兒 .

      刪除
  5. 導遊姐姐係咪識講廣東話?

    回覆刪除
  6. 去大陸真的要小心選團,否則浪費很多時間購物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 但我不知如何分辨是否購物團 , 每次我都係看看價錢是否太平或寫明購物咋 .

      刪除
  7. 我最想去哩度嘅土樓,好有特式
    大航...哩個唔喺純玩團咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 土樓幾值得得去 , 但這裡太多店鋪攤檔變得不倫不類 .
      我都以為佢係純玩團 , 可能到另外省份的導遊有不同作風 .

      刪除
  8. happy ak 午安,
    被安排到最後一天才參觀土樓,難免有點匆忙,

    回覆刪除
    回覆
    1. 在下曾經跟團到此玩了一天,但都覺得像走馬看花,

      刪除
    2. wah wa 晚上好 !
      其實四天行程除了參觀乜館必物購物地方時間太充裕外 , 其他所有行程大至上都係匆忙的 , 我地呢團行土樓就匆忙當到店鋪就停留好耐 .

      刪除
    3. 唔好意思打錯字 ( 應該係乜館乜園 )

      刪除