2017年3月28日 星期二

彩逸皇宮晚餐

上星期四到國內桂林旅行四天 , 
行程和酒店安排算不錯 ,
但我和相公都吃不慣當地餸菜 .
昨晚到彩逸皇宮吃飯 , 
覺得餸菜特別好味 .
我俩叫了孖寶餐 : 紅燒BB鴿2隻配薑蔥桶蠔 .
另叫一客高湯焗美國龍蝦伊麵 . 
三款餸都煮不錯 , 有下次 .

 我以往對乳鴿都不太感興趣 , 
今次有點例外 , 因為乳鴿皮脆肉嫩醃得入味 , 很好吃 .
薑蔥桶蠔 ( 一桶有五隻 ) 
蠔走過油 , 蠔邊微脆肉肥美 , 夠熱香口 .
 高湯焗龍蝦
龍蝦肉爽口鮮甜 , 伊麵較淡 .

16 則留言:

  1. BB鴿2隻配薑蔥桶蠔還有高湯焗美國龍蝦伊麵,三款餸都是$403平靚正呀
    っˆヮˆ)っ🌟週三╠╣aΡpy✨
    好友♦・゚☁晚安呢🌜甜夢安睡🌛💤

    回覆刪除
  2. 我好多年都冇吃乳鴿啦…好引人呀!

    回覆刪除
  3. 見菜式不錯...
    但我佃食,一定食唔哂...

    回覆刪除
  4. 食野都係始終HK比較啱口胃^^
    期待看桂林靚相....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得非常對呀 , 始終香港都係美食天堂嘛 , 哈哈 !
      相片正揀選中 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 餸菜好味 , 而且桂林的食物食唔慣 , 所以覺得呢餐更加好味 .

      刪除
  6. happy ak 晚上好,
    好豐富啊 ,

    回覆刪除
    回覆
    1. wah wa 午安 !
      在桂林冇咩嘢啱食 , 返到香港食多啲 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 我就一般 , 以往我吃少許 , 但今次覺得味道好好 , 可能在桂林四天裡吃的食物都唔啱食 , 食番香港餸特就特別好食 .

      刪除