2017年8月14日 星期一

寶湖金宴飲茶

炎炎夏日人也懶得很 , 没有什麼地方想去 ,
閒來無事乘巴士河周圍逛 , 
前幾天約了相公家人吃晚飯 ,
反正要出省我們先乘巴士到牛頭角區逛逛 ,
再乘巴士出尖沙咀吃晚飯 .
牛頭角的舊公屋早已清拆 ,
樓房正興建中 .
午餐我們到附近的寶湖金宴飲茶 ,
食物味道都算幾啱我們倆 .

 XO醬炒蘿白糕微辣不錯 , 賣相就麻麻 .
 什菌腸粉和叉燒飽味道可以 ,
川汁金錢肚微辣稍韌 .  
北菇雞燒賣 , 一件雞放在燒賣上 , 
下面燒賣混上蝦和豬肉 , 味道不錯 .

12 則留言:

  1. 牛頭角好少去,聽說沒有甚麼較好的食肆?而在那裡,能有這些食物供應我想都已很好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少去行了 , 該區公屋移平又再興建 , 相信不久將來住滿人 , 又另一番景象.

      刪除
  2. 做咩俾點心我睇 T-T
    以前有親友住個度, 去探佢地時, 見到大大隻米奇經過, 嚇C我

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈唔好意思呀 !
      該區公屋被移平 , 米奇冇咁多地方躲藏 , 唔覺意現身 .

      刪除
  3. 冇見你出blog以為你去左旅行

    回覆刪除
  4. 寶湖金宴我都飲過兩次茶,已經很耐冇去了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢相宜 , 味道都算可以 , 而且容易有位 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 天氣炎熱坐冷氣巴士欣賞街景很舒服 .

      刪除