2018年3月1日 星期四

味皇二人套餐

地少人多的香港無論任何日子 , 
九龍鬧市總是人多得很 ,
 我家在新界較寧靜 , 
所以久不久都會到九龍鬧市逛逛 , 
趁著新春遊巴士河到旺角鬧市趁熱鬧  , 
晚飯在旺角 " 味皇 " 吃二人套餐 .

 椰子南北杏雪耳雞湯
湯味非常濃郁味道不錯 , 因為是雞湯所以較油膩 .
 海南雞飯 
可自由選擇油飯或白飯 , 我們每樣一碗 .
油飯混了黃薑粉和少量香茅碎 , 飯粒爽口唔油膩 , 
我鍾意點雞的醬 , 微酸辣好味道 ,
雞件全是去骨雞肶肉幾滑有口感 .
 上湯浸白菜仔
除了白菜仔還有些什菌 .
 酥炸豬扒
熱辣辣送來的豬扒醃得夠味肉質唔韌 .
馬來亞咖哩牛肉
牛肉可能被咖哩香味蓋了 , 感覺沒有牛肉味唔韌 , 
咖哩汁很濃椰汁味 , 微辣啱一般唔食得辣的客人 .
二人套餐 $ 168 
回程行過超市買了兩個澳洲芒果 ,
第一次買這種芒果不知如何選擇才好吃 , 
穩陣計要一個青多紅少 , 另外一個紅多青少 ,
多青色的肉質較爽口算甜 , 
多紅色的較甜但肉質好削 ,
輕輕用匙畢下去好容易變成果蓉 ,可能太熟了 , 
覺得菲律賓芒果香味濃又甜得多 .

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 ! 所以雖然人多我都幾鍾意出去逛下順道食下嘢 .

      刪除
  2. 個二人餐都幾豐富喎,都幾抵食
    芒果我都唔係太識揀,有時太熟會驚佢爛,通常揀生啲回家擺熟佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個餐唔錯又平 .
      菲律賓芒果容易揀 , 我求其聞到香味唔爛就算好了 .

      刪除
  3. 而家少吃味皇,之前返學多數幫趁油麻地味皇,不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 油麻地嗰間我未幫趁過 , 有機會去開一定試試 .

      刪除