2019年11月2日 星期六

鄉材俱樂部柒拾年代飲茶

屋苑鄉村俱樂部的舊酒樓結業 , 
好快就有人接手重組再開業已好幾個月, 
我們去試試 , 新酒樓易名為 ( 柒拾年代 ) 
內部沒有大變動衹是: 
 1 . 加了 7 至 8 張 4人卡位 
2 . 把天花上的燈飾換了 .
酒樓位置較僻客人不多 , 今次連加一$178


 潮州粉果食材和味道一般
 蟹籽燒賣皇
蟹籽色澤淡粉紅賣相差 , 味道一般 .
 銀芽肉絲雙麵黃
細幼麵一個份量好少炸得好脆 , 配料另上 ,
肉絲衹有表面幾條 , 銀芽 , 韭黃 , 紅蘿白絲各少許 , 
麵條本身沒有味要靠配料和汁伴食 , 但汁和配料淡而無味 ,
我們衹好加大量醋和辣油伴食 , 沒有下次了 .
 我們被安排坐卡位 , 
靠近窗旁位置可以看街上景物都不錯 .
天氣轉涼又是吃栗子的季節 , 
到街市買 $ 28 三磅栗子回家 , 
用真空煲蒸半小時再焗2小時 ,
用小刀切開栗子兩邊 , 以小茶匙挖肉來吃 ,
當小刀切下去栗子的甜汁立刻唧出來 , 
香 , 甜 , 粉 , 非常好吃 .
 上次在流浮山吃海鮮餐 , 飯後送來的橙好甜又沒有渣 , 
同學們都說回家試找找 , 
看見生果店有得賣很雀躍 , 橙比飯店的橙大許多 , 
店主話這種橙不是經常有所以較貴 ,
一份6個 $ 65 或半份3 個 $35 , 而且沒有得揀 , 
相公沒有吃過這些橙 , 
雖然覺得貴都買半份三個回家 .
果然沒有記錯真是上次吃過的甜橙 , 好甜無渣的 .

12 則留言:

  1. ak, 我們若有緣再會就約定在[柒拾年代]吧!

    回覆刪除
  2. 睇見個名都好懷舊呀! 是否在新界區呢? 我都想去試吓呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在很多食肆名都好懷舊,呢間在天水圍.

      刪除
  3. 等我又留意下有冇這隻橙,thx^^

    回覆刪除
  4. 我也剛在廣西買了栗子!

    回覆刪除
  5. 我也剛在廣西買了栗子!

    回覆刪除
  6. 飲食生意好難做,真喺要靠出品及口碑架,由咁好質素橙,邊度種植架?
    我知日本都咁類似嘅柑品種...

    回覆刪除