2019年12月15日 星期日

V Walk 小富臨家聚

V Walk建於深水埗南昌地鐵站上蓋的商場 , 
剛在今年七月中才開業 , 
我們一家人到這裡的 " 小富臨 " 吃晚飯 .
店鋪佈置普通座位也不多 , 
我們七人被安排坐在U形卡位中 ,
剛坐下便看見枱上有2個像放香檳的小桶 , 
裡面放入一個膠袋 , 大概是放骨的桶 ,
感覺怪怪地 , 可能環保不用骨碟吧 ! 
菜譜上有好幾個省份的餸菜 , 
但我總覺得食肆有自己特定地方菜色 , 
總好過每處地方餸菜都做 , 變成不太討好 .
今餐 $ 1750

 古法乳鴿 3隻( 很妙齡 )味道算不錯 .
荷花蒸飯 , 食材和做法跟粵式一樣 , 
很濕份量很少 , 不討好 .
 必點魚皮( 辣 )
看名稱好像是這裡主打食物 , 
炸魚皮很脆味道跟一般炸魚皮沒有分別 , 
炸魚皮下面有少許咸蛋倒是幾香 , 
註明是辣但一點辣也吃不出來 .
 招牌老壇酸菜魚( 原味 )
食材有豆乾 , 酸菜 , 金菇 , 
菊花瓣和很煙韌粉皮 , 魚塊幾滑無咩魚味 , 
唔辣酸菜魚總覺得好像少了什麼一樣 , 嘛嘛 .
 金沙大蝦球
咸蛋王太少 , 包蝦球的粉太厚 , 
蝦肉都算可以的 .
 干扁四季豆
 紅燒蝦籽豆腐好滑
 紅燒鮑汁海味煲
食材幾豐富 : 
冬菇 , 魚肚 , 花膠 , 海參仔 , 蠔豉 , 瑤柱和大白菜 , 
幾款餸最好味是這款 .
 波士頓龍蝦烏冬底( 上湯 ) 
龍蝦肉幾鮮爽口 , 配搭烏冬第一次吃 , 嘛嘛 .
 砵仔蒸白飯 $ 18
飯量很少我沒有吃過 , 但覺得有點兒貴 .
雷洲清湯羊
我沒有吃過雷洲地道羊做法 , 
羊腩味道太清淡像煲過湯 ,
食材: 栗米 , 紅蘿白 , 白蘿白 , 羊腩 , 羊肝 , 羊肚 .

10 則留言:

  1. 自從G+取消咗, 我所有的回覆都冇哂, 以為冇下聞的了, 但又好似唔係喎!
    原來還可以有交流的, 咁繼續上載啦! 基本上用慣咗FB, 這裡有些不習慣;

    謝謝你來探我呀!!!
    來到你這裡, 見到好多美食呀! 睇到好開胃呢! 謝謝你的好分享! 假日愉快!

    回覆刪除
  2. 我同意集中做一個地方菜比較好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,每樣都做變咗唔得精,好難留客.

      刪除
  3. $18一個白飯,消費水平追上HK了

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間店是在深水埗南昌站地鐵站上蓋的,唔好意思文中我寫得唔清楚令你誤會,現在我已在文中加上深水埗.

      刪除