2011年7月6日 星期三

天耀商場美心大酒樓

想起天耀美心的三色糕好想食 ,
去美心飲茶 lu  , 這裡賣點心都係推車仔的 ,
推點心車亞姐服務態度值得一讚 ,
今次飲茶有二件事 , 很值得讚的 .
1 . 我專程嚟食三色糕 , 但等了很久都冇發現踪影 ,
     剛好有架點心車經過 , 望過冇得三色糕 , 
     當我感到有點失望之際 ,
     點心車亞姐笑住問我有冇嘢啱食呀 !
     我答 : 冇嘢啱喎 , 我衹想食三色糕妳都冇得賣 .
     亞姐答 : 我冇得賣 , 跟住指住前面好遠的點心車話 ,
     呢 ... 好似前面嗰架車有呀 , 妳係咪想食呀 !
     我答 : 係呀一陣等佢過來先叫 . 
     ( 心想遠到成條街咁遠 , 我懶得行過去攞 )
     亞姐答 : 等我行去幫妳睇下喇 .
     我本想話由得佢喇 , 唔好麻煩妳嘞 ,
     我都未及開聲 , 亞姐已經行咗去 ,
     轉眼佢真係攞咗碟三色糕比我 , 很感動啊 !
2 . 有架點心車行埋嚟 , 全車賣的都是我的至愛 " 包點 " 
     叫了一籠叉燒包 , 亞姐攞了一籠放在我們枱上 , 
     正準備蓋印 , 突然我看到個牌寫上蓮蓉包 , 
     冒着亞姐會黑面比我睇 , 唯有講唔好意思呀 ,
     我想換蓮蓉包得唔得呀 , 
     佢竟然冇黑面仲笑住話唔緊要 ,
     跟住從面找到底才找到一籠蓮蓉包送埋嚟 ,
     又係令我很感動啊 ! 
     可能她們服務態度令我心情非常好 , 
     覺得今日的點心特別好味道 . 
        


蝦餃
     

三色糕
     

蓮蓉包
     

羅漢齋腸粉
     

雞扎 




沒有留言:

張貼留言