2012年7月5日 星期四

夏日冰川競技場 VS 夏麵館黃魚煨麵


今日早上突然雷聲大作還伴著閃電 , 
隆隆之聲不絕 , 好嚇人啊 !
慘喇 , 今日仲約咗從加拿大回港的表妹飲茶添 , 
咁大雨好容易變落湯雞0架喎 . 
喔 ! 差不多中午雨和雷聲都停了 . 
呵呵 ! 我和相公立刻出發到銅鑼灣赴約 .
到達目的地還未夠鐘應約 , 在附近逛下 .
剛巧遇上王喜正在街上訪問路人 .



覺得佢在劇集裡的消防員 look 好睇 d . 



我們一行三人到皇室堡樓上飲茶 , 
跟表妹五年幾沒有見面談不盡的話題 , 
飲完茶都仲未傾完 , 便到她的住處繼續傾過 , 
哈哈 , 我們真係雞啄唔斷 , 
終於我覺得唔好意思坐咁耐才離開 . 

我們折返皇室堡睇嘢 .





現場擺放了很多攝影器材 , 有咁多人等 , 
我諗一陣梗係有嘢睇 , 我們又等埋一份 . 



司儀介紹今日出席這套戲配音的明星 : 
官晶娜、李燦琛、應昌佑、少爺占   
李燦琛真人同電影差不多樣
接受訪問 





官晶娜真人都幾靚女
少爺占
我仲以為有乜嘢睇添 , 原來衹係玩兩個小兒科遊戲 . 

請現場觀眾扮下嘢 , 現場太多人圍觀及影相 , 
逼得利害我們登上二樓去 . 







散場喇 ! 
图片点击可在新窗口打开查看图片点击可在新窗口打开查看

晚飯時間到了 , 
我們懶得周圍搵地方吃飯 , 
走到樓上的夏麵館吃麵 .
很久沒有到這裡吃麵 , 記得以前在這裡吃過黃魚煨麵印象唔錯的 ,
今次我們叫了 : 黃魚煨麵、蔥油餅、鮮肉水餃、高力豆沙  

蔥油餅熱辣辣好香蔥味 , 餅面很脆入面很軟熟 , 好味呀 !

黃魚煨麵維持一貫水準 , 魚湯鮮味 , 黃魚很新鮮又滑冇骨 , 好味 ! 
鮮肉水餃皮稍梗肉饀很瘦有肉味 . 

高力豆沙唔肥膩 , 皮很薄稍梗豆沙饀很多 . 


4 則留言:

  1. 一日之內見到咁多星
    次次話去夏麵館....次次都去唔成,真係要去試下先得~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻咁啱遇見 .
      我試過幾間夏麵館 , 覺得呢間較啱我口味 .

      刪除
  2. 官晶娜好靚女,少爺占是誰來的,樣子好似飛仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得宮晶娜真人算清純靚過上鏡而且幾高添0架 , 少爺占以前在無記電視做節目 , 又和另外一位男仔做楝蕉笑和做話劇的 , 嘻嘻等我睇真d佢似唔似飛仔先 , 哈哈你是否見佢金頭髮所以似飛仔哩 . 現在香港好多青年染到d 頭髮七彩色 , 藍綠紅橙紫啡金灰白我都見過了 .

      刪除