2013年1月2日 星期三

元旦日舊地重遊 ○ 大澳水鄉


我和相公參觀完寶蓮寺 , 再乘旅遊車前去大澳水鄉 .






我們成班鴨仔跟住導遊姐姐 , 
從這條橋行過對岸 , 再行冇幾遠便到達目的地 . 



途中有船家叫每位$ 20 坐快艇 , 

去睇中華白海豚 , 成團人都冇人出聲 , 
我最怕坐這些船仔 , 在海上左穿台插 , 
好似冇乜安全感0既 . 



大澳水鄉呈現眼前 , 
 但跟我心中的水鄉有少許距離 , 
後來問導遊姐姐 , 她說今日水退 , 
怪不得那些屋仔距離水面咁遠 . 



我們經過大澳市集好多嘢賣 , 本來想睇下 , 
但導遊姐姐話等回程 , 才讓我們自由行 . 







關帝古廟和天后古廟



關帝古廟建於光緒年代 , 
 導遊話這間廟已經修葺過幾次 . 
廟頂上擺放了很多不同造型的公仔 . 






六位外籍小朋友 , 
係佢媽咪叫佢地排排企埋牆食雪條的 , 好可愛 !


未完成的龍船 




經過當地民居好多都大開中門 , 有些面積都好大間 . 





沿途都見到曬鹹魚和鹹蛋黃 . 


我們再轉入小路 , 看到海水位愈來愈低 .


水退哂了 ! 



導遊姐姐話這些就是紅樹的種子 , 
當它成熟了就直插入水中 , 
佢好粗生咁就會生一棵紅樹出來 . 
行到盡頭我們開始自由行 ,
我記得在 blog 友仔處睇過大澳水鄉有間酒店 ,
他的前身是大澳舊警署改裝而成 ,
我和相公從原路返回市集 , 再行另外一邊小路 ,
搵下這間酒店 , 但市集太多嘢睇 , 
都係八一陣才去找那間酒店 .



炸沙翁


新鮮熱辣辣好受遊客歡迎 , 不過太燥熱唔敢試 .



導遊姐姐話大叔用炭燒雞蛋仔好出名0架 , 
唔怪得之要排隊喇 , 我地又排埋一份 , 
排咗10 分鐘才有得食 . 



好脆稍甜


甜餅好吸引
但我地仲要睇其他美食 , 唔買了 . 


成班人圍住睇乜呢 ? 


地道茶果 , 咁多人買 , 一定唔可以錯過 . 


排排坐食果果 , 店主都算唔話得 , 
擺幾張椅比客人買完可以坐喺度慢慢歎 , 
但太多人冇位坐添 . 




我同相公一人一件趁熱企喺到食 , 
n ....  咁多耐冇企係街食嘢好有風味 , 
相公食兩個紅圓圈的紅豆饀 .



我食冇圈的鹹眉豆饀 




這位先生買了一隻大魷魚囉去酒樓煮 .


擺賣螺殼裝飾品 . 




曬蝦膏


我認得呢部升降機喺 blog 友仔篇網誌見過 , 
咁即是到了 , 但寫住遊人要行正門入去參觀 ,
冇得試乘這電梯 . 





行斜道上去 . 


兩頭通道被封住 , 冇得近距離望下入面的房間 . 


參觀完 , 夠鐘集合坐車回家了 !   




沒有留言:

張貼留言