2013年1月17日 星期四

英式早餐 VS 鹽燒烏頭魚

最近商場開咗間 La Kaffa Cake , 

門外擺放的食物圖片都頗為吸引 , 
但這裡都幾怪 , 牌上註明全日英式早餐 , 
咁即是全日都係食早餐 ? 
今日我和相公特意到這間店吃早餐 . 













內部佈置都幾簡約清靜 , 自己找好座位 , 
再去先付錢落單 , 跟住返回座位等侍應送食物來 . 
可能這裡的員工較新手 , 食物要等耐少少才送到 . 
每客早餐都有跟奶茶或低糖綠茶, 如要咖啡另加 $ 4 . 



我的低糖綠茶 , 相公的奶茶 . 




相公的A4 早餐 , 份量都很多 . 
甜椒蘑菇奄列 , 全麥多士 , 
豬肉腸 , 炒蘑菇 , 茄汁黃豆 . 




我食A1 早餐 , 份量都好多 . 

炒蛋 , 法蘭克福腸 , 全麥多士 , 粟米粒  .
mokusei01_c1w.gif

可能我和相公早餐唔食慣咁多食物 , 
午餐時間仍然覺得好飽 , 
嘻嘻今回可以慳番唔食午餐 ,
到街市買餸看到 $ 10 有4 磅蕃薯 , 
真係平到我唔多信0既 , 
買4 磅回家一半蒸熟當作午間小食 ( 捱蕃薯 ) 






蕃薯蒸熟好粉甜 

mokusei01_c1w.gif

晚餐食 : 肉絲雙子、清炒菜心、鹽燒烏頭魚 . 
飯後甜品 : 雪耳紅棗南北杏燉雪梨




肉絲雙子 , 
其實係肉絲煮玉子豆腐茄子 , 
加了少許辣豆辦醬一齊煮較為惹味 .



清炒菜心 , 現在菜心很稔甜 .



鹽燒烏頭魚 , 

魚沒有去鱗洗淨抺乾水份 , 
用粗鹽把整條魚塗勻 , 醃一小時用鍚紙包起來 , 
焗爐200 度焗25分鐘 , 原汁原味好送飯 . 




飯後甜品 , 

雪耳紅棗南北杏燉雪梨 , 
慢火燉二小時 , 燉好才加入蜜糖 . 


沒有留言:

張貼留言