2015年7月20日 星期一

紅棗蟲草花蒸豬展

我家附近沒有街市 , 所以餸菜都會在超市購買 , 
但超市蔬菜品種 , 魚和肉類都選擇不多 , 
由其豬展和飛排通常都沒有的 , 
自從鄰近屋苑的領滙街市開張後 , 
我情願行遠些到街市去 .
晚餐 : 紅棗蟲草花蒸豬展 
紐西蘭雪青衣魚柳腰果炒四季豆 . 



18 則留言:

  1. 超市始終取代唔到街市嘅!你地以後既晚餐就豐富多了

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 但我家到新街市路途較遠 , 天氣太熱我都唔想行去的 .

      刪除
  2. 我鍾意去街市買餸,覺得新鮮D,又多選擇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係新型街市有冷氣我都幾樂意去0既 , 舊式街市太濕滑又熱 , 我好唔想去了 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 餸菜比舊式街市貴 , 肉類比超市貴少許 , 蔬菜就平過超市又多選擇 .

      刪除
  4. 我家附近有天耀街市,我都好少會去,又熱又污漕,怕怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻我都好怕行舊式街市太汚漕濕滑了 .

      刪除
  5. 紅棗蟲草花蒸豬展 ,未試過喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下蒸豬展吖 , 我覺得好食過豬柳的 .

      刪除
  6. 街市好好多,種類選擇又多,又靚♡♡♡
    價錢貴啲都去街市,但一般都平(^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 現在新式街市有冷氣檔位排列又整齊 , 蔬菜平過超市 , 豬肉就貴過超市 , 但勝在肉檔多選擇 .

      刪除
  7. 始終傳統街市會多啲選擇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 現在新型街市有埋冷氣有如超市差不多 .

      刪除
  8. 蟲草花煲湯, 味好香, 色澤又濃.....好材料 !

    回覆刪除
  9. happy ak:
    ~我見香港依家有啲街市, 已經乾淨很多!!! 所以, 街市可以返新, 我會行多啲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      現在好多領滙舊式街市經過翻新後都好乾淨 , 貨品都好齊全 , 有些似迷利超市 , 我都好鐿意去行的

      刪除