2015年7月8日 星期三

赤小豆炒扁豆老黃瓜湯

小暑來了 ! 
小卡筆05.gif諗住應下俗語 : 小暑大暑有米懶煮 ,
小卡筆01.gif但想起blog 友分享的老黃瓜湯 ,
去濕清熱很啱現在天氣 ,
很久以前都有煲過 , 但不知為何近兩年忘記了 ,
今天不做無飯主婦吧 ! 

赤小豆炒扁豆蜜棗無花果老黃瓜湯 
加一角果皮味道也不錯 .
清炒芥蘭
乾草菇炆雞翼

16 則留言:

  1. 回覆
    1. cici , 夏天飲這款湯都唔錯 , 遲小小我都會再煲嚟飲的 .

      刪除
  2. 我好鍾意扁豆赤小豆煲冬瓜湯,好消暑清新^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 這款湯清新得嚟幾好味 , 我鍾意食煲完湯的扁豆 , 今個夏天超熱 , 真係要煲多幾次這款湯解解暑了 .

      刪除
  3. 昨天剛用乾荷葉煲冬瓜去濕水飲呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來天氣超熱啊 ! 乾荷葉煲冬瓜又係夏天正湯喎 , 下次我又煲 .

      刪除
  4. 老黃瓜湯都經常出現在我老家

    回覆刪除
    回覆
    1. 這款湯清清地幾好味 , 久不久飲相信人也變得清爽舒服 ,

      刪除
  5. 你冇加肉呀!其實加肉都好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來可以加肉0既咩 , 哈哈我唔識呀 .

      刪除
  6. 又學多個俗語喇! 小暑大暑有米懶煮~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻呢句俗語 , 通常都係我這懶懶煮婦最佳藉口嚟啫 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 你都試下煲這款湯嚟飲吖 , 清清地都幾健康的 .

      刪除