2015年7月5日 星期日

茶餐廳

今個夏天真太熱, 
今天沒有煮意 , 晚餐到茶餐廳吃 ,
愛到這間店最主要是飯後有糖水 .

 魚柳豬扒飯和例湯 .
 白汁魚柳意粉和例湯
洋薏米腐竹雞蛋糖水 

14 則留言:

  1. 懶懶地,出街食,唔使攪到成頭大汗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈對呀 , 呢排真係超熱 , 好唔想留在廚房 .

      刪除
  2. 今個夏天真的好熱,熱到根本唔想出街!! 腐竹糖水很正喎,有點透心涼的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 ...熱到唔多想移動 , 郁下就一頭汗了 , 我都係最鍾意食呢款糖水 , 好好味食完覺得好清熱又舒服 .

      刪除
  3. 沒有煮意時出街食都幾好的

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 現在咁熱使我多個藉口做無飯主婦 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈我都係咁話嘞 , 清熱又滑嘟嘟好味易入口 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都覺得呢件魚柳特別大件 , 外面炸得脆脆地熱辣辣好好味的 .

      刪除
  6. 我都喜歡吃茶餐廳 的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀 , 我覺得茶餐廳的食物都幾有鑊氣 , 菜式較多完化 , 而且大多數沒有加一服務費 , 變相價錢平啲啲 .

      刪除