2015年8月14日 星期五

鹹排骨黃豆芥菜煲

夏日炎炎我也懶懶的 , 没有什麼煮意 , 
經常到外面吃飯 , 久而久之感到很膩 , 
到街市買些排骨洗淨 , 預早用鹽醃四小時 ,
黃豆洗淨用清水浸透隔去水份 , 
薑片和清水煲滾下黃豆和鹹排骨煲一小時 ,
最後把芥菜加入煲稔 , 
再清清地果皮蒸烏頭魚 ,
呵呵晚餐完成 , 開飯了 ! 




14 則留言:

  1. 個湯好味, 我飲過用苦瓜煲, 都一樣咁好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道真係幾好 , 夏天吃飯有些濕濕地的餸菜較易入口 .
      我也曾在外面食肆飲過苦瓜黃豆湯都覺得味道好好 , 有機會都會試下自煮這款湯 .

      刪除
  2. 鹹排骨黃豆芥菜煲 清清地!好啵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 簡單的湯 , 湯渣又可當餸 , 又不用汗流浹背在廚房裡 , 很化算的 , 哈哈 !

      刪除
  3. 天氣太熱,熱到個人會無乜胃口,煮清新的餸菜較易入口

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 站在廚房更加熱上加熱 , 所以盡量簡單清淡好了 .

      刪除
  4. 這湯消暑清熱.....岩這個炎炎夏日啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 這湯食材簡單 , 湯渣又可以做餸 , 好化算 .

      刪除
  5. Ak
    -我鐘意第—個餸,濕濕哋,夏天更容易送飯

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我都係鍾意第一款 , 因為煲完湯的湯渣又可以當餸 , 而且食材簡單易處理 , 又送得飯 .

      刪除
  6. 哩個湯幾好味架,
    烏頭魚又喺我至愛,
    我以前經常喺飯店有叫嚟吃。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 嘻嘻本來係0既 , 但天氣熱變得好懶 .

      刪除