2015年8月21日 星期五

雜糧

午餐吃素食 pizza 和意粉 , 
份量也不少 , 吃得太飽了 .
晚餐衹吃雜糧 . 

 沙葛絲韭菜花肉片炒麵
 香草陳皮綠豆沙
素香腸pizza , 鮮茄素肉醬意粉 ,
粟米白汁炸素魚塊螺絲粉 ,

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 , 吃得太飽 , 所以晚餐都唔想食咁多了 .

      刪除
  2. 我食日又係食pizza,但唔係素。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實素pizza 都幾好食0架 , 你都試下吖 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘻嘻我都好鍾意食的 , 尤其現在天氣熱更加吃後好舒服 .

      刪除
  4. 呢間素pizza,我間唔中會幫襯架!好味道呀!

    回覆刪除
  5. 日日30幾度熱到個人無乜胃口,食雜糧和綠豆沙仲好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 由其我們主婦躲在廚房裡就更加熱上加熱 , 所以都係求其食雜糧好了 .

      刪除
  6. 其實pizza及意粉唔使落肉都一樣好好味架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係覺得無肉 pizza 味道都好好的 .

      刪除
  7. 越來越喜歡食素,盡量不吃肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得吃素真不錯的 , 哈哈 ... 起碼做少許多功夫 .

      刪除