2015年8月3日 星期一

眼闊肚窄

新建成的商場內店舖大都是連鎖店林立 , 
所以到住何商場都好像差不多 ,
我情願逛逛那些較舊式的商場 , 
今回到葵芳商場看看 , 人流超多可能是暑假吧 ! 
小型時裝店 , 飾物和林林總總其他商店 ,
看得我目不暇給 , 就這樣消磨了整個下午 ,
晚餐到擠滿客人的唯一麵店 ,
看見好幾樣食物都想吃 ,
我和相公又眼闊肚窄叫了幾款食物 .

 熱豆漿 , 豆味濃濃但好甜 .
 無鍚排骨
排骨醃得很入味 , 
花辣八角炆得稔滑 , 
 菜飯一般 .
 北京水餃麵
整碗麵份量十足 , 
水餃大大隻是韭菜豬肉饀 , 
味道唔錯 .
 紅油炒手
雲吞都是大大隻 , 
饀是冬菇馬蹄豬肉味道也不錯 ,
但醬汁略嫌唔夠辣又沒有蒜茸冇香味 .
小籠包
送來是熱騰騰的 ,
味道不錯皮稍厚汁較少 . 

18 則留言:

  1. 好豐富.....
    哈.....我睇三個人都夠食飽,
    我本身食量比較細♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 對呀三個人如唔太大食都好足夠的 .

      刪除
  2. 唯一, 好耐無食, 有D掛住佢添

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時太耐沒有吃過的東西 , 我都係會好掛住又好想食的 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈見到隔離左右食客食咩 , 我地都好想食 , 所以就叫多咗了 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 有道理 , 下次叫嘢都要諗諗才叫 , 免得食唔哂嘥咗 .

      刪除
  5. ak
    我都係眼闊肚窄, 所以, 時常都要打包. 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      見到款式不同的食物真難取捨 , 為有做大胃王了 , 打包也是一個好辦法 , 哈哈 !

      刪除