2015年9月27日 星期日

中秋彩燈

一年容易又中秋 , 每年中秋都會到尖沙咀海旁欣賞彩燈 , 
昨晚是迎月我和相公又故地重遊看看今年彩燈 , 
近幾年的彩燈主題明顯沒有以往那麼清晰 ,
遊人較去年少 , 感到有少許冷清清 .
祝各位網友中秋節快樂 ! 










17 則留言:

  1. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期曰
    ・゚齊齊.✿2Ѽ15❀團圓╠ ╣ a Ρpy歡欣
    ╔════ ೋ•*¨ღೋ♦ ════╗¸„ø¤º°¨ƸӜƷ
    ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█•°♬。・゚♫*¨❀
    ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_⊹中秋節・♪♩•*✿
    ╚════ ೋ♦•*¨ღೋ ════╝¸„ø¤º°¨ʚïɞ
    (。◕ヮ^)つ━- ҈ -*時刻開 ❤ 萬事得♡*¨`*❣♥

    回覆刪除
  2. 中秋節快樂 ! 今年因連假期,周圍人潮分散左.

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂 !
      我諗除了連續假期外 , 國內遊客都少了許多 .

      刪除
  3. 鐘樓前的花燈我覺得比去年失色多呀!

    回覆刪除
  4. 佳節快樂 ! 我只到過沙田中央公園!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話 .
      我本來都想去沙田看看 , 但怕人多所以去尖沙咀 .

      刪除
  5. 祝中秋節快樂!年年去你個 blog,一定有花燈睇,好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話 .
      哈哈我地慣咗每年都周圍去睇花燈 . 但今年衹去尖沙咀咋 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 有呀 , 早成個星期前已攪咗了 , 但我冇去睇 , 因為覺得每年節目都係差不多0既 .

      刪除
  7. 中秋燈飾...區區都有,
    扎作都好靚呀♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 主題沒有以前咁清晰 , 同埋花燈制作都愈來愈簡單了 .

      刪除