2015年9月8日 星期二

腰果南瓜素湯

天氣熱愈來愈愛喝清淡的素湯 , 
今回煲腰果南瓜素湯但感到稍為清淡 , 
所以加少許杞子一齊煲 , 湯味甜甜的很不錯 .
還有鹹蛋雞蛋蒸碎豬肉和焯菜心 , 呵呵簡單快捷 , 開飯喇 ! 




16 則留言:

  1. 好友♦・゚✫☾.•*☁晚上好✬*¨★快樂星期二
    っˆヮˆ)っ。・゚゚哈哈哈 *◇。大家用餐愉快喇喂

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈好快又一星期了 , 開開心心就一天 .

      刪除
  2. 鹹蛋雞蛋蒸碎豬肉我至愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和相公都好鍾意食0架 , 啖啖肉又濃味 " 正 "

      刪除
  3. 好特別的湯,我未飲過,
    咁叻...點諗到架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未飲過就要試試了 , 甜甜地都幾好味0架 , 我唔落鹽當佢係淡淡地的糖水 .
      哈哈我是旦見到屋企有咩就落咩0架 .

      刪除
  4. 天氣涼返,可以煮多啲美味餸^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 冇咁熱比較有心機煮餸 , 但懶開就懶了 , 哈哈 !

      刪除
  5. 唔...這湯好甜美的, 營養又高, 正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這款湯係幾粗纖的 , 所以我連湯渣都食埋0架 , 哈哈 !

      刪除
  6. 回覆
    1. 噢很久不見了 , 歡迎之至 , 起筷喇 !

      刪除