2015年10月12日 星期一

咖喱雞紅米飯

終於天氣轉涼 , 除了溫度低許多外連濕度也降了 , 
人也感到舒服得多 , 星期天不想留在家中 ,
我和相公出省去 , 先到紅磡黃埔花園遊逛 , 
地鐵工程仍在進行中 ,
看樣子區內居民仍有一段長時間忍耐麻煩的交通 ,
沒有什麼好看便轉到旺角趁熱鬧 ,
可能星期天拉車客也不少 , 但外傭姐姐更加多得很 ,
哎唷 , 街上人來人往好熱鬧 , 腳跟也被踩著 , 
鞋也差點被甩掉 , 我要加快腳步了 .
吃過旺角中心 " 越棧 " 的晚餐便回家去 .
我們選擇吃特別套餐和星級咖喱套餐
特別套餐 = 特別牛河配檸蜜
星級咖喱套餐 = 咖喱雞飯配西洋菜蜜

 咖喱雞配紅米飯
咖喱汁微辣擁有香茅味兼微微帶酸 ,
所有雞件都是雞翼 , 照理是滑滑的 , 
可能煮太耐雞肉很嚡但又諗席席味道可以 ,
飯餸都是微暖 , 引不起食慾 .
 檸蜜
西洋菜蜜( 微暖 ) 
相公的特別牛河 ( 唔夠熱 ) 
食材有 : 牛腩, 生牛肉 , 牛栢葉 , 牛扎肉等 .

8 則留言:

  1. 牛河唔夠熱咁先特別嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓 , 乜要唔夠熱才特別 ? 哈哈係真唔係0架 ! 

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀我都好唔鍾意食物暖暖地好難食的。

      刪除
  3. 唔夠熱===>人手不足拎唔切出來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗唔關人手問題 , 因為當時客人唔多 .
      我諗係廚房一早煮定哂啲餸 .

      刪除