2015年10月30日 星期五

佳記下午茶

又有一間餐廳開張 , 
我和相公趁熱鬧去試試 ,
餐廳附設西餅麵包外賣 , 
遠遠便看見有人正在排隊買麵包 .
下午茶都要在門外等位 , 
好彩衹等幾分鐘便可入座 ,
內部座位我覺得好似翠 x 餐廳 .
下午茶食物款式唔太多 ,
我們叫了 : 炸醬麵配杏仁霜 
海南雞飯配奶茶 

杏仁味幾濃唔太甜 
奶茶香滑味濃 .  
 炸醬麵和上湯
麵的梘水味很濃又煮唔透很硬 , 
上湯有魚的鮮味 , 唔太鹹 .
 海南雞飯 
飯是普通米飯唔夠熱又散 , 雞還可以 .
 我被麵包圖片吸引著 , 
雖然已吃飽但都叫一個菠蘿包來試試 , 
啊失望 ! 好普通又唔係熱辣辣的 , 
這間餐廳食物都好一般 , 
可能唔會再幫襯了 .
吃飽離開到外面 ,
還見到有人排隊等買麵包 .

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢碗好麻麻咋 , 梘水味太重好難聞的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 喔原來係咁0架 , 但呢個唔熱又唔香 , 冇喱味道0既 .

      刪除
  3. 好多人都喺襯熱鬧,
    人龍店都不會去,無為嘥時間,
    香港大把好嘢食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻我地都係趁熱鬧試下 .
      香港真係大把嘢食 , 哈哈但我住處附近食肆我都試過哂所以有新店開張 , 我都會去試試的 .

      刪除
  4. 佢日日都超好生意。。

    那邊得車厘子一間面包店。。

    我食過佳記的包。。個人覺得比車厘子好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常新開張都特別好多人幫襯 , 試新嘢 .
      我未食過車厘子的包包 , 遲啲都買嚟試試 , 謝謝你話比我知 .

      刪除