2015年10月31日 星期六

Pizza Hut 二人套餐

我跟相公口味大不同 , 
我愛吃pizza 但相公愛吃中式食物 ,
所以很久才吃一次我的至愛 , 
哈哈今回吃我的至愛了 ,
但食物給我預期的不同 .
我們叫了 pizza 二人套餐 , 
如果用某銀行的咭有折 , 
但我們沒有這款咭 ,
 衹好食原價了 .

 凍柚子蜜
意大利蔬菜湯 ( 微暖的 ) 味道較鹹 .
烤雞凱撒沙律
烤雞味道一般 , 伴碟的兩條蒜蓉麵包很梗 ,
生菜隔水唔清而且菜葉開始變黃 , 倒胃棄之 .
 香蒜芝士白汁蜆肉焗薯蓉 
味道一般 .
 雜菌意大利飯 ( 微暖的 ) 
賣相奇差 , 整碟飯糊 pat pat , 超倒胃 , 
菌有鮮磨菇和鮮冬菇有點泥味 , 
我諗用蒜蓉先爆過可能會好些 ,
我吃了兩口感到很油膩 , 唔想吃了 .
 芝脆堡壘批 ( 微暖的大打折扣 ) 
批面有火腿 , 甜椒 , 黑橄欖 , 磨菇 , 辣肉腸 , 
煙燻肉腸 , 煙肉 , 車厘茄 , 千島醬等 . 
批內捲上火腿 , 菠菜 , 和厚厚的芝士 , 
我很愛吃厚厚的芝士味道不錯 , 
但可能先前吃過那糊 pat pat 肥膩意大利飯 ,
令我胃納也差了 , 連我的至愛也覺得肥膩起來 , 
今餐綜合來唔合格 .


8 則留言:

  1. Pizza Hut 好耐之前已經俾我入左黑名單

    回覆刪除
  2. 我成日都想返香港時試,點知依家咁差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈佢咁多分店 , 或者有間會好啲卦 .

      刪除
  3. 我都好怕食D嘢只係微暖,通常唔好食

    回覆刪除
  4. Pizza. Hut舊年已被我入咗黑名單

    回覆刪除