2016年2月23日 星期二

元宵佳節花燈展

尖沙咀海旁每年元宵節都有表演和花燈擺設 ,  
還有民間手工藝示範 , 
近幾年還加了3D 光雕滙演 , 吸引大量遊客前來觀賞 , 
場面非常熱鬧 , 以前看滙演人太擠 ,
我和相公衹能企在老遠的地方觀看 , 
今年國內遊客少了 , 我們可以在場地內欣賞 . 
今年節目有 : 
舞金龍 , 木偶戲 , 中樂合奏 , 
民族歌舞 , 手工藝示範 , 猜燈謎 , 摺紙示範 . 

 舞龍


 今年生肖屬猴 , 花燈擺設都圍繞著猴子 ,
有心水清的遊人發覺猴子面部表情大致相同的 .


  










 手工藝示範
 藤編
制作示範員很有耐性逐層紙加上 ,
作品像真度高 .
 紙制蔬果 
我覺得沙田柚和涼瓜最似 , 
示範員介紹沙田柚用了15層紙 , 
制作過程需時一星期 . 

 紥作

3 D 光雕滙演 8 點鐘才開始 ,
先欣賞維港兩岸夜景 .
 滙演開始了 ! 









看完十幾分鐘 3 D 光雕滙演 , 
還有其他節目未看 , 但開始感到有點寒意不宜久留 .

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果放個真的沙田柚在旁邊 , 用眼睇都唔覺佢係假的 .

      刪除
  2. 我記得以前 TST 有個伯伯整麵粉公仔架

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在很少見麵粉公仔了 , 相信不久將來這種手藝會失傳 , 可惜 !

      刪除
  3. 回覆
    1. 幾好睇的 , 少咗國內遊客 , 氣氛冇以前咁熱鬧了 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 今年節目少咗 , 連攤位示範都少lu .

      刪除
  5. 紙制蔬果很特別呀!
    我報俄羅斯不成團,現已改到土耳其九天遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些蔬果好似 .
      土耳其唔錯吖 , 天氣有冇俄羅斯咁凍呢 ?

      刪除
  6. 紙生果很逼真, 最好有得看製作過程

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想睇 , 示範員衹做少少示範抺疑似膠水的物質 .

      刪除