2016年3月31日 星期四

富臨皇宮飲茶

領滙天盛商場大翻新後 , 個別店舖陸續開張 ,
富臨皇宮也進註到這裡來 , 
相公約埋 62 和嫂嫂一齊到這酒樓飲茶 , 
我們一行 4 人差不多中午 12 點到達 , 
不用等位便可以入座 .
 我們叫了午市孖寶 $ 138 ,
有鮮人參燉烏雞湯和蝦球伊麵 , 
還叫了三個點心 .

 鮮人參燉雞湯 ,
食材有鮮人參 , 半隻烏雞 , 瘦肉 , 紅棗 ,
還有 4 隻唔屬於烏雞的白雞腳 .
湯味濃郁但很肥膩 .
 蝦球伊麵 
蝦蓋上厚厚的粉漿才炸 , 蝦肉算新鮮 ,
伊麵被厚厚的芝士和調味醬蓋上 , 
賣相麻麻 , 味道算可以 .
 蒽花炸倆腸粉 ,
送來已放涼了 , 腸粉算滑但油條稔席席 .
 脆皮叉燒包 ,
皮不脆又唔熱 , 包包太厚皮了 , 叉燒饀很少 .
四寶滑雞扎
外面腐皮韌韌的 , 味道一般 .

8 則留言:

  1. 睇你介紹, 好似麻麻地

    回覆刪除
  2. 在酒樓很難吃到外滑內脆的炸倆腸粉 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 但其他酒樓較這裡還要好些 .

      刪除
  3. 我星期日去過,叫咗個燒鵝套餐,又唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔可能燒鵝係佢0既招牌菜喎 , 有機會試試 .

      刪除
  4. 而家好似好興脆皮叉燒包。
    百寶利好好食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得多咗好多酒樓賣這款點心 , 但做得好就唔多了 .
      百寶利我未去過喎 , 有機會見到這酒樓我一定記住吃這款包 , 謝謝你話比我知 .

      刪除