2019年6月25日 星期二

外灘軒三人聚

外食是否啱口味總是靠運氣 , 
今晚我們一行三人到天盛商場 "外灘軒" 吃晚餐 , 
每款食物送來都熱乎乎 , 雖然不是很美味 ,
但都令我們吃得很開懷 .
我們看見好幾枱客都叫孖寶餐 $ 198
分別有: XO醬脆瓜蝦球和砂鍋金腿雲吞雞半隻 . 
我們也叫了這客餐 , 今餐 $ 492 真不錯好扺食 , 有下次 . 

 金銀炒鱔糊
個別鱔塊有些骨但幾爽口 , 味道稍鹹 .
 前菜"青瓜"過稔 , 麻麻 .
XO 醬脆瓜蝦球 (小辣 )
蝦球有6隻 , 鮮甜美味爽口大大隻 ,
XO 醬配得很啱我們口味 .
砂鍋 金腿雲吞雞半隻 
雲吞8個饀料滿滿的唔多肥肉 , 
配上濃濃雞湯很好味 .
 銀芽肉絲兩面黃 
麵條脆脆的又熱辣辣 , 味道稍淡 . 
 招牌灌湯小蘢包 
熱得很我們怕燙嘴 , 稍放涼才吃 , 
饀料不錯汁較少 , 味道可以 .
飯後送蕃薯糖水 ,
蕃薯很粉糖水薑味濃唔太甜 ,
本來已吃得很飽 , 再吃糖水太滿足了 .

22 則留言:

  1. 都幾吸引, 又唔算太貴, 抵食

    回覆刪除
    回覆
    1. 6月份餸菜算扺,9月我再去食飯,菜單已改而且加咗價,餸菜嘛嘛了.

      刪除
  2. 蕃薯糖水有薑,我都喜歡。

    回覆刪除
  3. 睇落都唔錯喎,有機會去試下先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道唔錯算扺,9月我曾再去吃晚餐,菜單已改而且加咗價了.

      刪除
  4. 我喜歡滿分的蕃薯糖水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻吃埋蕃薯糖水好滿足,而且仲係送的.

      刪除
  5. 灌湯小蘢包....我最岩食. 一口一只美味無窮 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 裡面的肉汁熱熱的又好味,真想再叫多一客,但太飽吃不下了.

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝妳呀!我近年好懶散,提不起精神寫嘢,希望遲些寫嘢心情回來喇.

      刪除
    2. 噢! 原來你的情祝跟我早年差不多。後悔我去年11月在港沒有找你!

      刪除
  7. 好耐無見,近來幾好呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀!近來我好懶散所以沒有寫嘢.

      刪除