2019年10月27日 星期日

深圳草本湯&九毛九

我家住在新界 , 
以往閒來無事都會遊巴士河出省遊逛 , 
近年較多前去深圳 , 因為從深圳灣口岸過關非常方便 , 
我們過關後乘當地公交巴士 , 
不用15分鐘便到達港人愛到的海岸城 , 
區內除了海岸城還有8座商場以平台連貫起來 , 
所以不用擔心汽車的往來 , 可以輕鬆自在地隨意遊逛 .
平台上的商場食肆林立 , 而地面也有很多較小的食物館 .
到達目的地已是午餐時間 , 先到地面的小店(草本湯)吃飯 ,
食物很麻麻 , 沒有下次 .

 排骨飯套餐
 小籠包 , 韭菜餃
無意間看見梯間圖畫宣傳麵團用竹昇制作 , 
想起小時候好似吃過 , 印象中麵身非常爽口彈牙 , 
雖然飽但都叫一碗牛腩麵來試試 .
 牛腩麵 , 牛腩都算炆得可以味道不錯 , 
麵身跟普通麵沒有分別 , 好失望 .
食完午餐到金光華廣場看看 .
 家長陪同小孩一齊玩
家長久候了 , 疲倦起來坐著稍睡片刻 .

晚餐我們通常會提早未夠6點就入座 , 
因為稍遲就要等位 ,
今餐大致都好滿意有下次 , 148文人仔 . 
九毛九飯店
 菌菇湯山泉豆腐
 冰川瓜燉豬肚雞
 旱地粗粮拼盆
吃不完部份打包回家 .
養生紅豆薏米粥
第一次吃有薏米的紅豆粥 , 
薏米完全溶入紅豆粥中 ,
粥裡的紅豆軟綿綿 , 
加上不察覺的薏米很配合 , 好吃 ! 

14 則留言:

  1. 而家真係好多人都鐘意深圳遊

    回覆刪除
  2. 依家上深圳玩更加方便。D商場好大好靚。

    回覆刪除
  3. 開心見到你行到邊,食到邊。
    金光華廣場係我以前常去的地方,因為家兄有間屋在附近。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地經常做為食貓,所以鍾意周圍去.
      妳以前經常到金光華廣場 , 可有心水食肆介紹呢.

      刪除
    2. 我吃素不吃魚和動物的肉,如果哥哥不在,我只隨便吃碗素麵填飽個肚。若與哥哥和親友一起,我只做跟班,沒有留意茶樓酒館的名稱。

      刪除
  4. 我都鐘意返深圳飲飲食食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地住新界區返深圳方便過出九龍.

      刪除
  5. 我都有好幾年冇去深圳喇! 聽講現在比香港還進步, 真係要上去睇睇先, 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 深圳呢幾年間變得很利害,興建好多新商場,食肆非常多,有時間過去看看不錯的.

      刪除
  6. 深圳真係好多野依好多野行.

    回覆刪除