2024年1月31日 星期三

潮庭提早團年

 昨日相約姪女一家三口提早團年 , 
因為姪女夫婦倆今天出發到澳洲自駕旅遊半個月才回來 ,
超羨慕啊 ! 
今次我們一行五人到葵芳新都會潮庭吃晚飯 , 
我和相公早到了周圍逛逛 , 年近歲晚商場設有臨時擺賣攤位 , 
賀年禮品和福袋少不了 .




齊人可以點菜了 , 我和相公很少吃潮洲菜 , 

姪女婿吃過這裡幾次由他來點菜最適合了 ,

 鵝片下面伴上幾片滷水豆腐
味道唔錯的 $ 178 
沙茶牛肉炒芥蘭
牛肉冇咩口感味道可以 $ 148
蠔仔肉碎粥 , 粥很大碗材料也不少 , 
我怕腥沒有吃 , 看他們吃得津津有味 , 
相信一定好味了 ( 碗 ) $ 58
蝦球帶子粉絲煲 
食材頗為新鮮 , 粉絲比較乾身 $ 208
杏汁豬肺湯 , 
以前在粵菜飲過這款湯比較濃郁 , 
這裡較清淡 , $ 198
椒鹽九肚魚
魚炸得脆如果加多少少椒鹽更加美味  ( 小食 ) $ 98
咸菜 ( 餐前小食 ) $ 24 
還有兩碗白飯 $ 38 ( 忘記影相 ) 
茶錢每位 $ 18
今次晚飯用某一張信用咭有折75% , 
剛好姪女有這咭 , 所以平好多了 .


8 則留言:

  1. 用信用咭有折75%,精明消費!

    回覆刪除
  2. 以前唔鐘意食潮州粥, 反而大左會鐘意食, 好奇怪 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前好鍾意食濃味食物 , 現在口味都改咗少少 .

      刪除
  3. 歲晚年味濃,人們都去辦年貨。很豐盛的一餐團年飯 🍤🥩🥬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意節日周圍逛下 , 唔買睇下都好開心,
      香港生活忙碌難得趁節日約埋一齊食飯主要都係吹下水 , 講到天南地北好開心 !

      刪除