2024年2月9日 星期五

" 亞萊泰 " 海南雞拼無骨豬手

民以食為先相公用作籍口 , 我當然奉陪喇 ! 
又可以做無飯主婦了 ! 
到商場逛下再到 " 亞萊泰 " 吃午市套餐 , 
相公至愛雞和豬手 , 
這裡竟然有海南雞拼無骨豬手 , 
一個餐就滿足他兩個愛好祇要  $ 68 
份量又足 , 配雞湯還有一杯熱飲
雞扒拼雞翼湯河粉 $ 50 份量同樣多 , 
湯裡浮起像腰果是炸豬皮 , 
炸得很脆不過不到一會吸入湯就立刻腍又韌 , 
炸雞中翼三隻和炸雞扒二件醃得好入味 , 
其中還有些不知名香料好香 . 
套餐熱飲 , 熱華田和熱杏仁茶 , 兩杯都好濃好好味 .
吃飽飽散步回家 , 天氣雖然稍冷但空氣清新 , 好舒服 !
吃晚飯時間到了 , 本想試食新燒肉店 , 
但在外面等位的人也不少 , 懶得等轉吃 " 一粥麵 " 吧 ! 
係相公至愛羊腩煲 , 白飯一碗 , 
以往經常行過都見到很多人食嘢 , 
但近來明顯生意差了 , 
我以為因為商場新裝修引進好多不同種類食肆 , 
本著試新嘢令到這裡少咗客 ,
但今次吃過這兩款食物 , 羊腩炆得唔腍 ,
羊腩好少配料多 , 覺得這裡好似有點兒退步了 ,
鳯爪排骨煲仔飯 , 飯開蓋沒有以往的飯香味 , 
排骨醃粉多變得無咩味 , 好彩飯焦有點脆 .


6 則留言:

  1. 新春快樂!雞豬手及煲仔飯我也愛吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話 , 新春快樂呀 ! 好送飯 .

      刪除
  2. 要等位, 我都會搵第二間食 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 新春大吉 ! 等位十分無聊又唔敢行開 .

      刪除
  3. 恭祝龍年大吉大利 ❗️ 幸福如意 🧧 💝

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的祝福 , 我也祝福你龍年行好運 , 新春大吉 !

      刪除