2024年5月10日 星期五

意樂餐廳

屋苑的商場重新裝修後 , 除舊有食肆外 , 
還陸續開了不同類別的食肆 , 
我們很想逐間試下 , 
除了日式生食物和外省辛辣食物不會試 . 
其他食肆已吃過好多間 .
 " 意樂餐廳 " 是舊有食肆但我們從沒有幫襯過 , 
今餐入去試試 ! 
我們叫了兩份餐 , 其中一份是全日供應的豬肋骨餐 , 
另外一份是下午茶餐的西冷牛扒 
( 我們落單時下午茶還有幾分鐘才停止 )
蘿宋湯酸味適中 , 
食材除蔬菜外還有牛肉碎好味 .
熱特濃朱古力韓國直送內含碎朱古力 , 
超濃郁的朱古力 ,
味道唔太甜好香朱古力味 , 我的至愛啊 ! 
熱即磨咖啡味道一般 .
醬燒豬肋骨全日供應 $ 92 
薯條好脆 , 豬肋骨肉質唔嚡醬汁微甜好味 .
紐西蘭極級西冷牛扒定食配飯和蘿宋湯 $ 76 
薄牛扒味道唔錯 .


 

10 則留言:

  1. 初期的" 意樂餐廳 " 價錢很親民,現在也隨物價飄升。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間餐廳是第一次食 , 原來以前佢走親民價錢 , 我錯過咗了 .

      刪除
  2. 意樂好扺食,但比較難搵位.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能個別地方要等位 , 呢間唔係太多人的 .

      刪除
  3. 呢間餐廳唔錯架,價錢保理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得這餐廳真不錯 , 但唔知為乜我從來都沒有幫襯過 .

      刪除
  4. 豬肋骨肉質唔嚡好難得,因為好多時食到都是嚡的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 ! 這間做得唔錯 , 前排我食酒店做的豬肋骨都冇這裡做得咁好的 .

      刪除
  5. 兩個餐睇落都唔錯,只是覺得價錢略為偏高,不過最吸引我的是嗰個羅宋湯,看樣子好濃、好多料,這正是我喜歡的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對呀 ! 羅宋湯真係好多料很濃的 , 味道調較得唔太酸很啱口味 .

      刪除