2024年5月27日 星期一

自家雞粥

自家雞粥和 " 公仔點心 " 雞絲粉卷當午餐 , 簡單快捷 .
第一次煲雞粥 , 
用冰鮮芝麻雞把所有雞皮去掉 , 
雞背少肉留來煲湯 , 除口感冇咁滑味道都唔差 . 
"公仔點心 "雞絲粉卷皮算滑味道唔差 , 
買多兩包放冰箱備食 .
夏天來臨超市擺放著不同品種的西瓜 , 
我不懂如何揀選 , 
亞媽教過西瓜共蟹唔識莫買 , 所以甚少買西瓜 , 
今次見這種西瓜預早放在盒裡冇得揀 , 
啱哂我唔識揀是旦攞一盒便是 .
噢 .... 好大個 ! 
皮薄又脆切不到 1 / 3位置就自動往下開了 , 
核唔多好甜 , 但太大了要分幾餐食. 

 

14 則留言:

  1. 西瓜要屋企人多先好,人小會食到好飽 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 所以分幾餐食, 下次唔敢再買預先包好的西瓜了( 太難預計瓜有多大 )

      刪除
  2. 雞粥好正
    公仔點心我以前見特價就買定放冰箱,隨時有得食。
    若是喜歡食凍嘢,可以切件放入冰箱做西瓜,慢慢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在都買定少許公仔點心留番唔想落街就有得食 . 冰西瓜謝謝好介紹呀 !

      刪除
  3. 我哋遠在山旮旯,有時都有食公仔點心架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 公仔點心看來都好受歡迎喎 .怪不得愈來愈多不同款式供應 .

      刪除
  4. 雞粥很正...煲個粥都要用上心機,相信呢份心機都已經夠好味!!!!
    西瓜不是時候,暫時未買住......

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你鼓勵 ! 希望下次做好些 .原來西瓜還未當造 , 我都等下再買 .

      刪除
  5. 見到點心好想食 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些點心都做得唔錯的 , 希望公仔點心運往更多地方 , 讓更多海外朋友可以買到 .

      刪除
  6. 日清出品的公仔點心,啱我食款色多,味道都唔錯,等減價買,都幾抵

    回覆刪除
    回覆
    1. 他的出品做得算唔錯 , 減價我都會多些貯起慢慢食 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈講中我心中的說話 . 波仔飯味道都好好 , 款式又多唔錯 .

      刪除