2024年5月31日 星期五

香茅豬扒

早上新聞已講定下午將掛三號風球 , 
擔心將會落大雨 , 早點預備餸菜 .
墨魚滑煎熟切厚片炒青豆角 .
木瓜 , 腰果 , 龍眼肉 , 紅棗素湯
差不多煲好再加少許杞子 , 甜甜的當作飯後甜湯 .
超市有預先醃好的香茅豬扒方便得很 , 
買了兩件煎香
但擔心唔太熟把豬扒切成厚條再煮一下
 ( 這樣做好似較安心 )

 

6 則留言:

  1. 通常我煎完豬扒都會放入醃汁上蓋煮焗,豬真係要熟透先好食。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係喎我諗唔到 , 下次我都試下配烏冬 .

      刪除
  3. 點解時時外出食呢?!!發覺你都識煮很多菜式...讚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的讚 , 我來去衹識煮幾款餸 , 煮的悶食的更加悶 , 所以外食後再食我煮的就唔覺悶了 .

      刪除